Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen i Kristiansand som har lyst å få gratis klargjøring av sommerfelger?

Holder på å teste litt ulike felgrenser, men har brukt mine egne aluminiumsfelger, og trenger nå noen flere å teste på. Alle felgrensene jeg bruker er fra kjente produsenter, så er ikke noe "humbugg" jeg bruker, altså ingen fare for felgene :wink:

_MG_6466web.jpg

Leverer du felgene på døra, kan du hente dem innen en uke, da ferdig vasket, clayet og satt inn med kvalitetsbeskyttelse (for enklere rengjøring for deg på et senere tidspunkt :) ) Felgene jeg ønsker må være skitne/brukt, og ikke vasket før de ble satt vekk i høst, slik at jeg faktisk har noe å få testet på.

Noen som er interessert? Jeg velger selv hvem sine felger jeg ønsker å ta, og i utgangspunktet trenger jeg bare et sett med felger. Kan eventuelt ta flere sett mot et lite vederlag 8)

Skrevet

Har noen tvilsomme 20-tommere du kan gjøre hva du vil med, men du vil kanskje ha noe som har potensiale til å bli strøkent?

Skrevet

Trenger ikke å bli strøkent nei, men må bare kunne se hvilken felgrens som fungerer best :)

Og forresten, kan ikke ha chrome felger :lol:

Skrevet

Du så mine 19" i garasjen den dagen du var hos meg. Om du mener det er rom for forbedring for dem så si ifra :)

Skal legge om gummi på to av felgene ila uka og snu de to andre. Så de kommer til å ligge i bilen denne uka regner jeg med.

(PS: om den lexusen jeg sendte deg melding om så har den blitt påkjørt forrige uke og får en hellakkering, så du slipper å polere den. Men eieren lurte på om du hadde lyst å legge noen lag med forsegling på den etter at han fikk bilen tilbake).

Skrevet

Pga dårlig interesse her (merkelig nok :/ ) ordnet jeg med noen andre, så har hvertfall for en liten stund...

Høres ok ut det Bjørn. Bare si fra en stund etter lakkering, slik at lakken får herda litt før jeg legge på voks og/eller lakkforsegling :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...