Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:D

Rydder litt i garasjen. Barneseter 15-36 kg HTS besafe. Se annonse. Setene er pene og blir spesielt elegante i bil med grått eller mørkt interiør. Kommer fra en røykfri bil. Se annonse http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21352199

Har også et nytt originalt bremseskjold høyre side foran til E39. Pris kr 100 inkl tips og bilde til hvordan dette kan monteres uten å løse ut hjullager m.m. Har også et førersete (uten rygg) i perfekt tilstand. Ser og føles ubrukt ut. Passer E39 1996 tom 1998 med mørk grå velourinteriør. Ganske enkelt å montere. Selger også nullstillingsverktøy. Passer til BMW fra åtti- og nittitallet. Altså den typen med rund kontakt. Pris kr 100. Har også et sett med nye helt hvite pærer til parklysringer som passer de fleste nyere BMW. Det står oversikt på esken. Settet er helt nytt og urørt.

Skrevet

Takker for interessen. Har et bilde som er tatt med mobilkamera.

rh91z17jtuf4tair5sgb.jpg

Setet er omtrent som nytt. Det er ikke varme i det, men det ser ikke ut til at du har fra før heller. (har jeg rett?). Ellers er det mulig å montere varme, men da blir det litt mer arbeid å montere.

Hvor bor du?

Skrevet

..er det kun bunnen av setet du selger? Dette ser ut som det er mørkere enn mitt sete, og nei - jeg har nok varme i setene mine originalt. Om det fungerer, er en annen sak.

Skrevet

Ja, dere har nok rett. Ser det nå. Jeg har brukt høyre og vensteseter litt om hverandre på min E39. Skjellettet og seteputen er fra en høyreside, men både den og ryggputen kan kryssbyttes uten problemer. Begrensningen ligger i at om man vil ha et førersete på passasjersiden så må man ha en airbagsensor innmontert under trekket. Å bytte motsatt vei er ingen problemer. Har som nevnt gjort det selv. Dette er den mørke grå fargen ja. Har også en ryggpute (venstre). Også den er lite slitt, men har kuttskader på midten. Det er vel derfor den ble byttet ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...