zvein Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 hei jeg har en 525i e34 som jeg holder på å bygge turbo i .. så jeg lurer på no her om jeg egentlig trenger å chippe den vis jeg setter større dyser å justerbar bensin trykk regulator jeg veit det sikkert er lurt å chippe den men vis jeg ikke trenger det med det første så venter jeg .. bare å komme med innspill å forslag . det er mitt første turbo bygg så trenger den info jeg kan få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Ett turbochip anpassat efter din setup är mitt förslag! Turbochip innebär att man har backad tändning för att motorn skall tåla laddtryck. Mvh//Adde Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 ja skjønner at det er best å chippe men er dette no jeg må ? eller kan jeg kjøre med turbo uten chip ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 kan kjøre uten, 0.5 bar er vel trygt da, eller trygt blir det jo aldri, før du har brebåndslambda og datasprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 hadde kjøpt data sprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 ja men er ikke det sykt dyrt ? å hvor får man kjøpt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Alt er relativt. Du får de fra noen få 1000 lapper for enkle systemer som sikkert gjør susen hvis man ikke skal lade noe særlig. Men spørr du meg er det ikke her man sparer på penger ved turbobygg. Selv kjører jeg Autronic SM4 og er veldig fornøyd. Dette er dog et dyrt system (ca 18.000kr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 jeg hadde ikke kjørt noe uten chip da tenningen blir for høy og du risikerer å få motorhavari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 mange som kjører megasquir og vems o.l funker knall for de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 kommer jo litt ann på motor og da . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 mhm, men her er det snakk om m20 eller m50 og ett budget bygge. Tror disse billige spruta blir litt undervurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Helt klart mange mange ganger bedre med et billig datasprut enn chip. Ville aldri kjørt med originalt om du skal overlade.. da ser jeg ikke vitsen. Budget eller ei.. Sverger selv til Autronic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 vipec er jo mye mere prisvært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Helt sikkert mange andre sprut som er fullt brukbare og mange andre folk med masse egne meninger om dette. Det viktige er at du lager til noe du blir fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 mhm, men her er det snakk om m20 eller m50 og ett budget bygge.Tror disse billige spruta blir litt undervurdert det er en M50 ja det er mye å velge her ser jeg ... men skal ikke over lade . tenkte meg rundt meller 0.5 å 0.8 bar bare for å få litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå