bergeee Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 http://www.yourdiscovery.com/chopshop/gallery/car_2.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Kara fra Chop Shop er jo rimelig kjent da. TV-serier osv. Men bilen synes jeg så helt forjævlig ut, selv om det er bra arbeid. Med de bakskjermene lignet den en Fiat eller noe i den duren. Fronten var jo skremmende også Eneste som kanskje så litt bad-ass ut, var den ekstremt breie rompa Så sykt ut ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 De er jo så jalla som du kan få det. bruker bare enkle og jalla løsninger, de har jo spacer på 40 cm på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 ja. noe sier meg at de ikke holder lenge som "sports bil" med de spacerane. må jo bli en helt synsyk belastning på hjullagrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Bruker jo metall man kan forme med hendene pga mangel på utstyr osv og sikkert 20kg sparkel/skum på hvert bygg. Bare jall alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 ja mye jalla. men guuud hva de får til med den sparkelen og skummet sitt:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Jalla bil, laget av en jalla folk! De ødela bilen totalt, og ikke bare bmwen men alle andre bilene de laget. SE på den Angel cab bilen, er jo ufattelig stygt. Med bakruta rett opp. OMG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Fant den bimmern til salgs på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Gutta som kan karosseri?? Dummeste jeg har hørt. makan til jallapatenter har jeg aldri sett. Lurer på hva enkelte av de bilene de "bygger" veger til slutt jeg av alt det stålet de bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 hehe. kan vedde en 1,5 liter glass cola på at du ikke hadde klart og laga noe beder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Gutta som kan karosseri?? Dummeste jeg har hørt. makan til jallapatenter har jeg aldri sett. Lurer på hva enkelte av de bilene de "bygger" veger til slutt jeg av alt det stålet de bruker. Når man bruker aluminiumsfolie veier det ikkje så mye sparkelen veier nok mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 hehe:P ja. jeg har sitti og fundert litt på hvor lenge de bilene ville holdt seg i norge før de var orginale igjen:D haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 hehe. kan vedde en 1,5 liter glass cola på at du ikke hadde klart og laga noe beder:) Det er ikke sikkert. Men Jeg hadde aldri i verden vist meg på TV med slikt jalla-arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 hehe. de tjener jo fett på det da:) så hadde discovery channel banka på døra de og sakt du fikk et par mill i året for at de kunne filma at du snkra sammen noen biler så trur ikke JEG at du hadde sakt nei. men som sakt. kjenner deg ikke. kan jo godt hende du ikke bryr deg om penger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Tviler på at de får spesielt mye for det der. For det første, han som designer, virker jo som han driter på et ark, smører det utover og vips har han "drømmebilen". Nei, fy, det der er bare søppel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå