AutoMartin Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Har en 318i 91´ som "uler" fra bakparten når jeg kjører. Kan noen si meg hva dette er? Det er ikke så kraftig støy, men jeg tror det må være noe som ikke er helt som det skal. Har tenkt å bytte hjullagrene, men noen nevnte at det kunne også være bakakslingen/diffrensialen som lagde denne lyden. Kan det f.eks hjelpe å skifte olje på diffen? Tips mottas med STOR takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Hvis det er diffen kan du begynne med oljeskift, kanskje du er heldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Hvis jeg ikke er heldig da? Hva kan det være? Må jeg i verste fall bytte diff for å bli kvitt støyen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Hvis det ikke er hjullagre ville jeg bytta diffen ja. Kan umulig koste mye. Flere her inne som selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå