vegard89 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Hei! Er det noe rart eller jeg som er rar? .. leste litt i instrusjonsboka anngående den kjørecomputeren, og der står det hvis det feks er en pære som har kutta ut så skal kjørecomputeren si ifra oom det. men det gjør den ikke ?? Er det jeg som rører eller er det noe feil med den ? Håper på svar fra noen
vegard89 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Hvilken av kjørecomputerne har du? Har den største kjørecomputeren Vet du hva som er feil ?
JENSSEN Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Hvilken av kjørecomputerne har du? Har den største kjørecomputeren Vet du hva som er feil ? hva vil si den største?=S
Scampi Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Du har nok ikke CC-modulen. Selv om man har største kjørecomputeren, har man ikke nødvendigvis check control.
OLEZZ Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Den største kjørecomputern (18 knapper) har jo check control. 11 knappern har også check control. Begge de skal vanligvis varsle dersom f.eks et kjørelys ryker.
vegard89 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Ja jeg har den med alle knappene 18 som du sikkert sier! + check control knappen.. men lurer på hvorfor den ikke sier ifra ? Det har ryki en pære bak på skiltplata men kommer ikke opp noe melding på det? også tok jeg ut pæra til kjørelyset bak for å se om det kom opp noe feilmelding da men det gjorde det heller ikke.. hva kan være galt? Takk for svar folkens!
Lars89 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Ikke sikkert at skiltlys er kobla opp mot check control? Varsler om det på E46, men ikke på E30. Usikker på E36...
vegard89 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 i følge instruksjonsboka skal den vist si ifra om det ?
Lars89 Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Ok, men du kan jo prøve å ta ut en pære, f.eks en hovedlyspære og se hva den sier da
vegard89 Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 ok du tror det funker? ikke så lenge siden jeg kjøpte bilen skjønner du men hvorfor sier den ikke ifra om dette andre som nevnt ovenfor ? jeg prøvde å ta ut kjørelys pæra i baklampa.. men kom fortsatt ikke opp noe feilmelding da heller..
Tiller Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Det kan ikke være det at tidligre eier har egentlig hatt en mindre kjørekomputer men satt iden store?
Scampi Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Den største kjørecomputern (18 knapper) har jo check control. 11 knappern har også check control.Begge de skal vanligvis varsle dersom f.eks et kjørelys ryker. Jeg har vært borti fabrikkoriginale E36 med største OBCen, men ikke CC.
vegard89 Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 ok men når jeg trykker på check knappen så blir skjermen blank også slår den seg helt av utenom klokken men alt utenom det fungerer.. samme skjer hvis jeg starter bilen og utetemp kommer fram og etter 5 sek slår den seg av , er dette normalt? hvis jeg setter den på distance og kjører da slår den seg ikke av. er noe rart her Kan det være noe galt med kjørecomputeren ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå