Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noe rart eller jeg som er rar? .. leste litt i instrusjonsboka anngående den kjørecomputeren, og der står det hvis det feks er en pære som har kutta ut så skal kjørecomputeren si ifra oom det. men det gjør den ikke ?? Er det jeg som rører eller er det noe feil med den ?

Håper på svar fra noen :)

Skrevet

Den største kjørecomputern (18 knapper) har jo check control. 11 knappern har også check control.

Begge de skal vanligvis varsle dersom f.eks et kjørelys ryker.

Skrevet

Ja jeg har den med alle knappene 18 som du sikkert sier! + check control knappen.. men lurer på hvorfor den ikke sier ifra ? Det har ryki en pære bak på skiltplata men kommer ikke opp noe melding på det? også tok jeg ut pæra til kjørelyset bak for å se om det kom opp noe feilmelding da men det gjorde det heller ikke.. hva kan være galt? :(

Takk for svar folkens!

Skrevet

Ikke sikkert at skiltlys er kobla opp mot check control?

Varsler om det på E46, men ikke på E30. Usikker på E36...

Skrevet

ok du tror det funker? ikke så lenge siden jeg kjøpte bilen skjønner du :P men hvorfor sier den ikke ifra om dette andre som nevnt ovenfor ?

jeg prøvde å ta ut kjørelys pæra i baklampa.. men kom fortsatt ikke opp noe feilmelding da heller.. :?

Skrevet
Den største kjørecomputern (18 knapper) har jo check control. 11 knappern har også check control.

Begge de skal vanligvis varsle dersom f.eks et kjørelys ryker.

Jeg har vært borti fabrikkoriginale E36 med største OBCen, men ikke CC.

Skrevet

ok men når jeg trykker på check knappen så blir skjermen blank også slår den seg helt av utenom klokken :? men alt utenom det fungerer.. samme skjer hvis jeg starter bilen og utetemp kommer fram og etter 5 sek slår den seg av , er dette normalt? hvis jeg setter den på distance og kjører da slår den seg ikke av. er noe rart her :?

Kan det være noe galt med kjørecomputeren ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...