Just-turbodiesel Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 skal etterhvert ha meg 16" felger for den rette stancen(tyskerstuk) på et prosjekt jeg har, så lurer jeg på hvilke alternativer til tøffe felger med boltsirkel 5x112 vurderer disse hittil -brock b1 -kerscher carmona(mest aktuell) -borbet A bbs rs er drømmen, men de er for dyre i dimensjonen jeg vil ha hvem selger keskin? eneste tipset jeg har fått til nå
Just-turbodiesel Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Allt under 20" är löjligt. hahahaha, nei, jeg driver ikke med nybegynner-feil som store felger gitt, aldri skjønt poenget med 20" i 8" bredde og med 30mm senk, det overlater jeg til damer, sert jo helt blåst ut
Tiller Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Hadde Borbet a-design på en 1977 Golf jeg har. Synes de var sinsykt kule.
Just-turbodiesel Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 De selger keskin på qwt.no takk for tipset(inn og se)
316 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Der blir du nok sittende i flere timer, for der er det et sinnsvakt utvalg av felger !
Just-turbodiesel Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 har funnet felgene jeg skal ha, hjertelig takk for tipset, har sett i mellom de fleste butikker her til lands, men glemte qwt, så da blir det et sett Schmidt-felger til sommeren
Just-turbodiesel Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 Modern Line håper jeg? hemmelig vi stanceworks-fanatikere må få holde kortene inntil brystet enn så lenge, så kommer det bilder/info når ting begynner å dra seg til neida, men er foreløpig LITT usikker faktisk men jeg må høre med qwt om de litt forskjellig som leveringstid, bredde/ET de kan skaffe osv, det er jo det viktigste for min del, at de faktisk har muligheten til å skaffe dem i ønsket dimensjon og hva prisen blir i ønsket dim;) billig blir det uansett ikke må få skilter nå så fort som mulig på bruksbilen før jeg går i gang med prosjektet igjen så får vi se, kommer til å oppdatere i tråden min når det har begynt å skje ting trur det blir bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå