Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal etterhvert ha meg 16" felger for den rette stancen(tyskerstuk) på et prosjekt jeg har, så lurer jeg på hvilke alternativer til tøffe felger med boltsirkel 5x112

vurderer disse hittil

-brock b1

-kerscher carmona(mest aktuell)

-borbet A

bbs rs er drømmen, men de er for dyre i dimensjonen jeg vil ha

hvem selger keskin? eneste tipset jeg har fått til nå

Skrevet
Allt under 20" är löjligt.

hahahaha, nei, jeg driver ikke med nybegynner-feil som store felger gitt, aldri skjønt poenget med 20" i 8" bredde og med 30mm senk, det overlater jeg til damer, sert jo helt blåst ut :lol:

Skrevet
Modern Line håper jeg? :D

hemmelig :wink: vi stanceworks-fanatikere må få holde kortene inntil brystet enn så lenge, så kommer det bilder/info når ting begynner å dra seg til :wink:

neida, men er foreløpig LITT usikker faktisk men jeg må høre med qwt om de litt forskjellig som leveringstid, bredde/ET de kan skaffe osv, det er jo det viktigste for min del, at de faktisk har muligheten til å skaffe dem i ønsket dimensjon og hva prisen blir i ønsket dim;) billig blir det uansett ikke :roll: må få skilter nå så fort som mulig på bruksbilen før jeg går i gang med prosjektet igjen :!: så får vi se, kommer til å oppdatere i tråden min når det har begynt å skje ting :) trur det blir bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...