Gå til innhold

BBS LeMans (LM) 11 & 9x19" Solgt :(

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er sant, var en e90 det der. å de har mindre plass.. skal få satt på felga mine på 06 e90 og 06 e91 i morgen så ser vi om det passer de bilene, har tro på e91`n men ikke e90`n..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg veit. det er faktisk gibort pris. har lagt ut dekka til salgs også. selger det som ryker først. og felga detter ikke mer enn 1900kr i pris om dekka blir solgt selvom de er nye.. e91 har bedre plass utover enn e90.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E91 og E90 er like breie og har samme sporvidde så jeg ser ikke hvorfor E91 skal ha mer plass.

Men det er forskjell på e90/91 før og etter facelift (LCI), så hvis du har sett på en e90 LCI og en e91 pre-LCI, isåfall har e91'en mer plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er fasit:

Har nå prøvd felga på en 06 e90 og en 06 e91. på e90`n må kanten i hjulbuen valsen inn for å få plass. ellers subber det.

på e91`n går det rett på uten noe form for modifikasjon. Dette er da fasiten, alle kan tru hva de vil. men dette er reine utprøvde fakta. sånn var det jo på e46 å. sedan minst plass til hjul, så touring så coupe med mest plass. sånn er det på e9x også.

grypdxltgd4ztfhu7d6r.jpg

clnjrc2pop3c3w1otscb.jpg

5id019opgzgmytgjxpvf.jpg

0mlilb9ccw0eqqduujgq.jpg

rd7qsr7p4qbfqql62klj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...