Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Veit ikkje om dette tar seg ut her men eg laster no opp bilde av motoren min, mangler litt lakk på skjermane og ledningsnettet er ikkje rydda oppi enda...

y15v8catfkrrsfevjbyk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen turbo bruker du Ole?

GT42?

Neida, det der er ein kina turbo eg monterte kunn for utseende sin del. Venter på Precision sc6265 med 81 hus :)

det er stort nok :P du vil ikke få en del turbolag? hva slags ladetrykk vil du kjøre på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er turboen KSR anbefalte meg, dette er jo gamle motoren til Kim i KSR så han veit nokk kva han prater om. Trykket blir bestemt under mapping, blir super fornøgd om eg kjem over 500whp :)

EDIT: Desse turboene er kjent for rask spool up ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er turboen KSR anbefalte meg, dette er jo gamle motoren til Kim i KSR så han veit nokk kva han prater om. Trykket blir bestemt under mapping, blir super fornøgd om eg kjem over 500whp :)

det er kurrant :twisted: det vil gå helt jævlig i en så lett bil, det lover jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er turboen KSR anbefalte meg, dette er jo gamle motoren til Kim i KSR så han veit nokk kva han prater om. Trykket blir bestemt under mapping, blir super fornøgd om eg kjem over 500whp :)

det er kurrant :twisted: det vil gå helt jævlig i en så lett bil, det lover jeg :P

Eg er riimeleg sikker på att eg kjem til å bruke litt tid til å venne meg til denne ja, har kjørt ein med overkant av 400hk og ein del bank tidlegere, det gjekk greit men pga banken så var den veeeldig seig på register :P

Har meste av erfaringa mi ifra snikbygg på m20b25 på 0.4 i ladetrykk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...