johan-is Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 liker den leppa di jørgen, bra at ikke alle gjør prikk det samme..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Den var pen Jørgen! Droppa den leppa nederst der nå så hadde den vært knall! Takk for det.. Leppa blir nok.. Litt fuske-senk må til, og heller ingen andre som kjører med en slik... liker den leppa di jørgen, bra at ikke alle gjør prikk det samme..! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 ikje helt ferdig enda men bli kanskje snadder når den er klar? Det der tror jeg må vere noe av det tøffeste jeg har sett!!!!!!!!!!! Din? Norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 er han sin ja...og seff norsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 e28 touring blir mye tøffere ennn en e30 m3 noengang kan bli!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 e28 touring blir mye tøffere ennn en e30 m3 noengang kan bli!!! Det betyr så sinnsvakt mykje når du skriver sånt morty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 ikje helt ferdig enda men bli kanskje snadder når den er klar? Det der tror jeg må vere noe av det tøffeste jeg har sett!!!!!!!!!!! Din? Norsk? x2, den er helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 e28 touring blir mye tøffere ennn en e30 m3 noengang kan bli!!! er det noe som trengs å nevnes da, det er jo en selvfølge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 x3, den er helt vilt rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 e28 touring blir mye tøffere ennn en e30 m3 noengang kan bli!!! Det betyr så sinnsvakt mykje når du skriver sånt morty det er jo sannheten da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Bilen blir FEIT men att den blir feitere enn ein E30 m3 KAN bli tviler eg på! BTW, superturbodiesel blablabla. Du har ikkje vurdert å lage ei facebook gruppe for "Oss sææææringer" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Noen som har sett en E28 Touring som er fiksa opp før? Leiter rundt på google, men finner ingen som i nærheten ligner det H_Vatn er på vei til å bygge... Om noen vet, gjerne legg ved en link. Vil se hvordan en ser ut, en som er skikkelig gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Bilen blir FEIT men att den blir feitere enn ein E30 m3 KAN bli tviler eg på! BTW, superturbodiesel blablabla. Du har ikkje vurdert å lage ei facebook gruppe for "Oss sææææringer" ? Dagens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 H_Vatn.... du SKAL sette av tid til å lage prosjektråd ikveld!! dermed basta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 H_Vatn.... du SKAL sette av tid til å lage prosjektråd ikveld!! dermed basta!! Han har da en koselig tråd han hvor alt skjer i, han og Andros. viewtopic.php?f=11&t=175103 Ligger også en tråd ute på Stanceworks, hvor det ser ut til å bli lagt ut mer bilder enn her ute på Bimmers. http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=17108 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå