Torek Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Han klarer visst bare å svinge litt over halve svingradiusen med denne høyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 sånn det skal vere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Hoho, fin tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 sykt hvor stygg rusty ble med taksenkinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 sykt hvor stygg rusty ble med taksenkinga x2, tenk så mye penger han har lagt i den, ikkeminst tid, for så å ødelegge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 x3, Den var råest når den var rusta me rs'er og matchende tilhenger! Da var den faen meg rå! http://memimage.cardomain.com/ride_imag ... _large.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 x3, Den var råest når den var rusta me rs'er og matchende tilhenger! Da var den faen meg rå! http://memimage.cardomain.com/ride_imag ... _large.jpg enig der ja:P og senke taket var en stoooor feil spørr du meg:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Han klarer visst bare å svinge litt over halve svingradiusen med denne høyden Er det bare meg, eller er M3 litt teit med slikt konsept? Den skal jo være verst gatebil som skal få juling, ikke skamsenka cruiser... Kunne brukt en 328 ellerno til den slags? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Synes den ble tøff jeg.. Rusty Slammington (Navnet den har fått ) er noe utenom det vanlige, og bilen er jo bare et vrak.. Så hvorfor ikke prøve ting andre ikke har gjort (så ofte) før? Kudos til eier for og være/prøve og være nyvinnende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 tror ikke rusty har kostet mye penger heller. syns den er rå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 tror ikke rusty har kostet mye penger heller. syns den er rå jeg. tru meg, det har den! den har blitt bygget om flere ganger, har supramotor(?) eller felger for en formue.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Han klarer visst bare å svinge litt over halve svingradiusen med denne høyden Er det bare meg, eller er M3 litt teit med slikt konsept? Den skal jo være verst gatebil som skal få juling, ikke skamsenka cruiser... Kunne brukt en 328 ellerno til den slags? jeg tar den gjerne jeg, om den er feil.. for det er den desidert råeste og mest perfekte e36 jeg har sett, elsker den rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 synest ikke disse er noe pene eller tøffe i det heletatt.. høy eller senka, orginal eller plast, klarer bare ikke og like de, kaaaaaaaansje litt i front, men rompa ser jo ikke ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Er det bare meg, eller er M3 litt teit med slikt konsept? Den skal jo være verst gatebil som skal få juling, ikke skamsenka cruiser... Kunne brukt en 328 ellerno til den slags? Det er nettopp det denne bilen får, altså juling. Den blir visstnok kjørt jævlig hardt og lakken ser ikke ut i virkeligheten Klipp av rusty som skraper ramme, hehe.. http://vimeo.com/15383081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 M3 E36 er nesten like billig der borte som en sliten Polo her hjemme Rusty ser helt jævlig ut, han ødela formene totalt når han kappa taket.. Men men, når man har såpass innflytelse og rykte, så er det ikke rart den blir godt likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå