Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
sykt hvor stygg rusty ble med taksenkinga

x2, tenk så mye penger han har lagt i den, ikkeminst tid, for så å ødelegge den :(

Skrevet
Han klarer visst bare å svinge litt over halve svingradiusen med denne høyden :mrgreen:

DSC05033.JPG

5035386034_dc750f77fb_z.jpg

DSC05045.JPG

Er det bare meg, eller er M3 litt teit med slikt konsept? Den skal jo være verst gatebil som skal få juling, ikke skamsenka cruiser... :? Kunne brukt en 328 ellerno til den slags? :)

Skrevet

33861_471702331498_576531498_6654360_1362769_n.jpg

Synes den ble tøff jeg.. Rusty Slammington (Navnet den har fått :P) er noe utenom det vanlige, og bilen er jo bare et vrak.. Så hvorfor ikke prøve ting andre ikke har gjort (så ofte) før? Kudos til eier for og være/prøve og være nyvinnende..

Skrevet

tror ikke rusty har kostet mye penger heller. syns den er rå jeg.

Skrevet
tror ikke rusty har kostet mye penger heller. syns den er rå jeg.

tru meg, det har den! den har blitt bygget om flere ganger, har supramotor(?) eller felger for en formue..

Skrevet
Han klarer visst bare å svinge litt over halve svingradiusen med denne høyden :mrgreen:

DSC05033.JPG

5035386034_dc750f77fb_z.jpg

Er det bare meg, eller er M3 litt teit med slikt konsept? Den skal jo være verst gatebil som skal få juling, ikke skamsenka cruiser... :? Kunne brukt en 328 ellerno til den slags? :)

jeg tar den gjerne jeg, om den er feil.. for det er den desidert råeste og mest perfekte e36 jeg har sett, elsker den rett og slett!

Skrevet

8lu2j1su16hgyyh9g8ui.jpg

5bmsj3o0s1hqs7g37h8f.jpg

nusmg9t89i2h7cjecbvb.jpg

rhple3qzkodcspn65jhr.jpg

hfg8fklwpje99ndvswry.jpg

euwlbz77igxhk01pz6ct.jpg

2weoq88850dksf6lqrpi.jpg

1w2v2jj3gf3th7kd1lzu.jpg

synest ikke disse er noe pene eller tøffe i det heletatt.. høy eller senka, orginal eller plast, klarer bare ikke og like de, kaaaaaaaansje litt i front, men rompa ser jo ikke ut..

Skrevet

Det er nettopp det denne bilen får, altså juling. Den blir visstnok kjørt jævlig hardt og lakken ser ikke ut i virkeligheten :)

Klipp av rusty som skraper ramme, hehe..

http://vimeo.com/15383081

Skrevet

M3 E36 er nesten like billig der borte som en sliten Polo her hjemme :P

Rusty ser helt jævlig ut, han ødela formene totalt når han kappa taket.. Men men, når man har såpass innflytelse og rykte, så er det ikke rart den blir godt likt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...