M|Fjeld Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 SICK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Work Meister? Leif Harald har noen sånne med sort senter til salgs her på forumet, om de ikke er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Hissig F11: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Mer fet F10: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Vi var jo inne på driftestuk her eit øyeblikk, ikkje drep meg når eg seie att denne E36`n faktisk passa med den vinga Kan du gi meg litt info om den bilen, Ole? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Vi var jo inne på driftestuk her eit øyeblikk, ikkje drep meg når eg seie att denne E36`n faktisk passa med den vinga [imghttp] Kan du gi meg litt info om den bilen, Ole? Her er tråd http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=38843 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Feit den merca! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 02 turingene var knall tøffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Feit den merca! x2, den gamle stasjonsvogn der, den så ikke billig ut, men fy så feit originalstuk Ser ut til å være en Adenauer stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 er ikke det den merc'en som har hydrauliske vindusløftere? leste engang om en gammel merc som hadde hydraulikk på omtrent alt bevegelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Adenauer kom vel aldri offisielt som stasjonsvogn, men ble etter hva jeg vet levert som begravelsesbil av ett eller annet firma, mulig jeg husker feil men. Det gikk i allefall ei Adenauer likvogn på østlandet en plass på 60-tallet, lurer på hvor den er nå, om den finnes ennå? Om de hadde hydrauliske vinduer er jeg usikker på, men jeg har vært med å reparert luftstyrte vinduer på en 49 modell cadillac, og det gjør jeg aldri frivillig igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 MB 600 hadde hydraulisk "alt"...fra elvinduet til soltak og setejusteringer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Feit den merca! x2, den gamle stasjonsvogn der, den så ikke billig ut, men fy så feit originalstuk Ser ut til å være en Adenauer stasjonsvogn Adenauer likbil ja, blei lagd i litt forskjellig utførelser. Her er en annen type av den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå