Torek Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Hva skulle jeg kalt deg da ? kjenner deg jo ikke så har jo bare brukernavnet, men må få prate til deg for det Og nå som du først har dratt inn søstra di, pics plx!! Hahaha. Din jævel! Over til bilen, den var ødelagt av breddede skjermer og stygge felger, altså ikke noe snadder Den over her derimot, mMmm Den over er samme bilen, før den ble operert. Jeg synes den er grisefet med Borbet A og bredda skjermer, men det er jo som alt annet individuelt hva man liker eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Filmene på forrige side, å fyyyy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Filmene på forrige side, å fyyyy!! Jenta på 1:07 på første filmen > Alle bilene i filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Den E30'n der viste jo hva alt handler om - it's all about stance, baby.Rett og slett perfekt! Slenger ved et bilde av gamle e30n min, gikk ikke lavere med JOM gitt Gikk den virkelig ikke lavere?? Dette lover dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Filmene på forrige side, å fyyyy!! Jenta på 1:07 på første filmen > Alle bilene i filmen. Word Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 denne kom rullende inn der jeg bor i dag, kan bare si at den er helt ny restaurert og strøken, alt av utstyr funker, m6 eksos, m6 leppe, selve bilen er en 635csi.. bildene sier det meste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Dette er snadder! Torek; jeg vet ikke helt jeg altså, blir litt overdrevet bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Med fare for å tråkke på noens tær, den siste der var ikke mye bra. I hvilket univers det bakskjerm-breddingsgreiene der er tøft, skulle jeg likt å visst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 den matt sorte e38...DAMN... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Med fare for å tråkke på noens tær, den siste der var ikke mye bra. I hvilket univers det bakskjerm-breddingsgreiene der er tøft, skulle jeg likt å visst. Enig, tenk å gå ifra dette: til dette: Vet ikke helt jeg altså, noe feil er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Den bilen der ja, hadde den vært i mitt eie hadde den vært i stua. Må innrømme att takgrind er barskt på riktig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 virkelig rå den der ja, off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Han burde blitt piska på pungen med ett abborskinn for å ha gjort sånn med den E46'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 den matt sorte e38...DAMN... +1!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå