NBCustom Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Kjører du gjennom Notodden/BØ, og ikke ser en haug av slike biler med samme stuket, da er du der på feil dag: den typiske rånebilen i området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Fy faen så rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 For å være helt ærlig, har jeg aldri sett en eneste pen eller grei 124/123 der oppe. Enten er de altfor møkkete og fæle, eller så er de i utrolig dårlig forfatning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Vet ikke om min kvalifiserer seg til dette men legger ut et bilde hværtfall når jeg kjører med sommerfelga:) Er da litt stuk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 For å være helt ærlig, har jeg aldri sett en eneste pen eller grei 124/123 der oppe. Enten er de altfor møkkete og fæle, eller så er de i utrolig dårlig forfatning.. da har du nok IKKE peiling på hva du prater om gitt jeg hadde haugevis av bilder fra fine biler derfra på gamle-pc'n, men den døde av aids(virus) dessverre..det blir det samme som å si at jeg aldri har sett en fin bil i skien, for det har jeg ikke men det går sikkert mange fine der. men her er et par jeg tilfeldigvis har: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Kjører du gjennom Notodden/BØ, og ikke ser en haug av slike biler med samme stuket, da er du der på feil dag: den typiske rånebilen i området Evt. Ulefoss, siden det er derfra den bilen kommer : ) Dog, det er mye flere blodsenka mercer i bø/notodden.. Var på jobb i notodden idag, og klokka halv 10 idag til morgenen, da var de faenmeg ute og råna i gata ;O Finnes det no sted med noen som er mere "rånete" enn di i Notodden? Trodde ingen råna opp og ned gata så tidlig på morran XD Var vell 4 biler elr no som rulla opp og ned XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 men her er et par jeg tilfeldigvis har: 3 av 4 biler du har posta fra Notodden har alle brock b1. Har de spleisa på ett sett som de byttelåner seg i mellom, eller har de bare dårlig fantasi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 haha... flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Kjører du gjennom Notodden/BØ, og ikke ser en haug av slike biler med samme stuket, da er du der på feil dag: den typiske rånebilen i området Uff men akkuratt den typen av stasjonsvogn har ikke mercedes vært heldig med, ser ut som likvogn. Er det bare jeg som synes det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Den merca var digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Den RJ regga merca er en fet slede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 men her er et par jeg tilfeldigvis har: 3 av 4 biler du har posta fra Notodden har alle brock b1. Har de spleisa på ett sett som de byttelåner seg i mellom, eller har de bare dårlig fantasi? meget dårlig fantasi, det der er jo bare en promille av dem også.. vil tru brock-fabrikken har solgt 90% av alle felger til telemark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Brae bilda, skikkelig bra, hele settingen er nydelig på slike bilder, fortjener å bli sitert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Kjører du gjennom Notodden/BØ, og ikke ser en haug av slike biler med samme stuket, da er du der på feil dag: den typiske rånebilen i området Uff men akkuratt den typen av stasjonsvogn har ikke mercedes vært heldig med, ser ut som likvogn. Er det bare jeg som synes det?? Noe av det tøffeste merce har laget mener jeg Lavt, bredt, stort flak, me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 mye fint ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå