Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Dem hadde nok ropt på hverandre, samla seg og klødd på hodet og tenkt "faen nå blir det mye papirarbeid"!

Apropos det, hvor mye av denne looken kan man egentlig ha gategodkjent i Norge? Finnes det eksempler på norske gatebiler som har lovlige oppsett?

Edit: Legger til noen bilder av Lupo... Eneste bilen jeg hadde kjørt stance look med, så jææævlig kule de kan bli! Feit anlegg og dubstep, så er du der på en flott sommerdag :)

qqwc36noijui6k4i871f.jpg

x1s0j100b11sacgp6jqc.jpg

vb37exaybw56dw0aq4ky.jpg

9f53mnuqtnoyz17xxx9w.jpg

h0srkqxbkbp7g8w3d6gh.jpg

nh89gaev5z9ys7d58a5t.jpg

mkmy2no2cczv5xzvp3xi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, smaken er jo forskjellig fra person til person. Jeg digger småbiler da, så har lenge hatt sansen for Lupo... Selv om det ikke er mye annet på markedet som er smått og tøft lenger...!

Hadde bare vært artig å trilla rundt i en liten fyrstikkeske av en bil når alle andre skal være supermacho og vise frem store tyskerne sine her i Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem hadde nok ropt på hverandre, samla seg og klødd på hodet og tenkt "faen nå blir det mye papirarbeid"!

Apropos det, hvor mye av denne looken kan man egentlig ha gategodkjent i Norge? Finnes det eksempler på norske gatebiler som har lovlige oppsett?

Edit: Legger til noen bilder av Lupo... Eneste bilen jeg hadde kjørt stance look med, så jææævlig kule de kan bli! Feit anlegg og dubstep, så er du der på en flott sommerdag :)

Kan prøve å få tatt et bilde av den borti gata her en dag, eneste problemet er at den står litt gjemt bak garasjen hans :P Og den er ikke så ofte ute, som jeg merker no til.

Men den er ikke så dum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...