Markus E30 Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Så en sånn en i dag faktisk, bare rumpa var kappa av Og litt høyre da det var en gammel mann som kjørte på vinterføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Så en sånn en i dag faktisk, bare rumpa var kappa av Og litt høyre da det var en gammel mann som kjørte på vinterføre så en sånn idag jeg også når jeg tenker over det:P hele fronten var borte:P var når jeg hentet min egen bil fra karosseri verkstedet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Fronten var borte hos deg, mens rumpa hos meg? Kanksje vi så samme bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Fronten var borte hos deg, mens rumpa hos meg? Kanksje vi så samme bil? så min på bekkestua i bærum xD:P du da xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Tenkte siden du så rumpa og jeg fronten Indre troms, bardufoss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 lenge siden han hadde denne bobla? han som har bygd den opp? dette er vel samme bilen? broren min som eier denne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 lenge siden han hadde denne bobla? han som har bygd den opp? dette er vel samme bilen? broren min som eier denne nå. kjøpte han den på haugalandet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 http://i52.photobucket.com/albums/g12/R ... 416red.jpg lenge siden han hadde denne bobla? han som har bygd den opp? http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 7714_n.jpg dette er vel samme bilen? broren min som eier denne nå. kjøpte han den på haugalandet??? kløfta var vi og hentet den i sommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 De Datsun'ene der er bare helt rå! En av de på Bjørnstad bil har en ganske flott en av det slaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Ja Pelton, det der var ikke noe kjafs nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 sjukt rå datisun:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Profiled Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Norsk bil: Bekjent av meg sine biler detta.. Eller Passat'n er vel solgt nå.. Bobla hans er enda mer strøken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Gammel merce frister mer og mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå