NBCustom Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 fant noen bilder av en 240 fra statene:P hadde egentlig ikke hatt noe imot og ha denne som vinterbil:PxD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 den er dritrå.. men skulle vært helt strøken eller enda mer shabby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Noen som har noe mer info/bilder av den? den var helt etter boka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Legger ut et bilde av brukisen min, håper denne går innenfor denne kategorien. Ikke fornøyd med høyden forran, så det blir nok litt bosh senk til neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 rå den! brock b4 eller trenger jeg brillur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Takk for det! er B2 faktisk Men de er så og si like b4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 lag den en tråd på merceforumet da! gratis og seriøst forum uten noe som helst tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Er medlem på 190 forumet, men sliter og komme innpå noen av ''emnene'' der inne. Står at jeg ikke har tillastelse eller noe sånt :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 lenge siden han hadde denne bobla? han som har bygd den opp? dette er vel samme bilen? broren min som eier denne nå. det er nok samme bilen ja bygd og bygd. han senka den hvertfall og satt på takstativet og gansktercap`en + kansje noe mer da har den hatt en ekstra eiger mellom, for den ble solgt her fra Karmøy for ca 1.5 år siden tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 får legge ut noen bilder jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Kanskje prøve å holde oss til BMW, blir litt dumt med noe andre skapninger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 mye råe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Takk for lærdommen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 en våt drøm for de fleste BMW-entusiaster vil jeg påstå: Jeg syns i hvertfall den er perfekt, selv om bad look ikke ser ut i måneskinn, så var dette såpass delikat at det ikke ødela stort, likte bilen vanvittig godt i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå