Spiritus Sancti Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Å fy faaaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Enn denne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Dette var et bra bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Denne var heller ikke til å gå forbi usett. damn....24tommer??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Vil tru at det er 24"... men det var da ikke mye gummi på Noe for deg disse felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 drit nå i gummi...hahaha.... jeg vil ha de felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Dette var et bra bilde. Faen denne var fet. Enkel og fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Faen denne var fet. Enkel og fet! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 NÅ snakker vi ja! Inspirasjonen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Ingen som tør og si at en syver er en gubbebil lengere Hjelper vell ikke med bein i nesa med denne. Må jo ha noe i pengboka og Legg hånda di over sånn at den dekker hele fronten og ca bak til speilet, og si hva du ser. Jeg ser en Mercedes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Noen som kjenner denne igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Ferrari 365GTS/4 "Daytona"... Såvidt jeg kan se er det også ekte vare, ikke en av mange replicaer. Meget staselig vogn! Dog liker jeg linjene til coupe'en bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Ferrari 365GTS/4 "Daytona"... Såvidt jeg kan se er det også ekte vare, ikke en av mange replicaer. Meget staselig vogn! Dog liker jeg linjene til coupe'en bedre. Jo, sant det med linjene til coupe'en, men det var jo cab, gutta i Miami Vice kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå