Glenglen Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Husker ikke hvor jeg så disse første gangen, men jeg synes de var litt kule: Chevrolet El Camino SS, også kjent som Chevrolet Conquistador i Mexico Annet amerikansk: Dodge Charger Oldsmobile Chevrolet Camaro Chevrolet Chevelle Pontiac Firebird Mer bil: F40 Countach Porsche av noe slag Denne hadde jeg sansen for, Porsche 914-6 er brukt som bildetittel. Synes den var grom iallefall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Oj oj, har en kompis som skal montere en stepside i garasjen min nå. Så fort jeg har bytta motoren i bimmern min. Ff4 er jo drit fet. Vin Diesel er jo konge. Gromt Tøft med litt musclecars! Helg enig, kan se FF serien mange ganger uten å bli lei, og alle slike typer filmen, digger Vin Diesel!! Paul Walker også! Akkurat denne utgaven er jo sinnsyk rå, og koster jo noen kroner også. "Hadde bare lottogevinsten kunne kommet" http://www.yearone.com/yodnn/home/tabid/54/default.aspx Ja, fy faen så rå Da jeg så dette bilde: Kom jeg til å tenke på dette bilde jeg har hatt lagret i gud vet hvor mange år Tror det er på samme plass, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Ser ut som at de har revet eller bygget et nytt hus siden det første bildet ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Noen som vet hva vingen heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Ugly heter den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Trodde den het overkill jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 M3 vinge med GT spacer-klosser på.. orginal motorsport vinge.. spacerene er vell gått ut av produksjon om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Saaaataan, så Fast and the Furious 4 nå nettopp, eneste filmen av serien jeg ikke hadde sett da, å får så lyst på ny bil hver gang jeg ser slike filmer!! Forelska meg i en 1977 Trans Am, pappa hadde en -77 som var identisk til denne bortsett fra felgene i 18 år om jeg ikke husker feil! Bilder fra filmen: Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 små gromme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 He he... Den 7eren så ganske malplassert ut. De to forran derimot ser ut til å føle seg hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Drøyt med slik eksos på en 750i Skamtøff var den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Akkuratt den 750en va forbanna stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå