fizn Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Men det var jo mektig fine felger han hadde på den. Du som handla dem ja? Stemmer, dem som står på E34en for tiden. Flott bilde eravne! Hvordan er det å få tak i de der PC Line felgene? Produsert i fåtall eller no? For eneste settet jeg noen gang har sett må være disse og ett sett til jeg så på nettet engang
Tony:) Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Viste ikkje om noen av dissa har våre opploda før,
tordah Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Ser på et prosjekt på S|W nå, sinnsykt! Edit: Her er prosjektet Datsun
S.Hafsmo Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Hvordan er det å få tak i de der PC Line felgene? Produsert i fåtall eller no? For eneste settet jeg noen gang har sett må være disse og ett sett til jeg så på nettet engang Vet ikke hvor mange sett som eksisterer, men det er 4 sett i Norge, og jeg tror alle 4 har vært innom Bimmers.no på ett eller annet tidspunkt.
APedersen Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Er ikke denne på forumet??? Den popper opp på flere av gruppene jeg har likt på facebook Stanceworks, og autofans.LT nå Og dette er så sinnsykt!!!
M|Fjeld Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Er ikke denne på forumet??? Den popper opp på flere av gruppene jeg har likt på facebook Stanceworks, og autofans.LT nå viewtopic.php?f=11&t=92377 Enjoy!
noekult Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Blir ikke stort barskere enn bola Evo-er, på denne siden av widebody, luftkjølte 911er!
NBCustom Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Syns sånne bola evoer ser heeeeeelt jævlig ut. Originalt er de mye penere.
|Ole| Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Syns sånne bola evoer ser heeeeeelt jævlig ut. Originalt er de mye penere. Haha, du har berre bestemt deg for og ikkje like noko av det eg lika du
winchester Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Ser på et prosjekt på S|W nå, sinnsykt! Edit: Her er prosjektet Datsun Følger faktisk med på det prosjektet der, helt enormt konge, og de sveisene er bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå