rublings Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 MY GOD [ Bilde ] Kunst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 er denne godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Veldig fin, men var litt sigen bak:) fin fargekombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Gullfelger på vinrød bil? Får ikke stjerne hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 er denne godkjent? [ Bilde ] Rått Men fargecomboen var ikke heelt match da, hva med Anthrazit senter eller en annen farge? Shadowline hadde vært kult også Er dette 17" RS kopier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Veldig fin, men var litt sigen bak:) Takker. 4dekk + jekk og annet drit ligger baki. Men er 5mm høyere bak på senkesette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Rått Men fargecomboen var ikke heelt match da, hva med Anthrazit senter eller en annen farge? Shadowline hadde vært kult også Er dette 17" RS kopier? Med beige skinn mener jeg matchen er fin fin så senter blir som det er shadowline blir det ikke. Felgene er 18" kopi. 9,5 x 8,5 Gullfelger på vinrød bil? Får ikke stjerne hos meg Gjør ikke meg noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Dog fin bil. Kanskje fått på en M-tech fanger framme? Gjør underverker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Dog fin bil. Kanskje fått på en M-tech fanger framme? Gjør underverker det Delvis enig. Men kryr dessverre av E39 her så får se. "alle" skal jo ha m-front. Så får se hva enn gjør. Blir som det er eller m-front med en liten vri slapp av, ikke noe jalla japs plast Nokk ot kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Ha litt bein i nesa, og dropp m-tech! Synes du skal ha den akkurat som den er. Har selv gullsenter på min burgunderrøde E23, og det synes jeg er en helt riktig kombinasjon. Mørkegrått senter ville vært knallstygt i mine ønye på en rød bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Ha litt bein i nesa, og dropp m-tech! Synes du skal ha den akkurat som den er. Har selv gullsenter på min burgunderrøde E23, og det synes jeg er en helt riktig kombinasjon. Mørkegrått senter ville vært knallstygt i mine ønye på en rød bil:) Nå tok du orda uta hue på meg å planta di i tastature Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 [ Bilde ] Litt for voldsom bredding osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 [ Bilde ] Litt for voldsom bredding osv. for mye photoshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 er denne godkjent? [ Bilde ] Utrolig pen femmer!! Og fargekomboen var kul! Og hold deg til vanlig front.. Alle skal jo ha m-front... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Jeg liker ikke mercer så veldig men den her var faktisk så jævlig sjef: Fult galleri: http://www.autoevolution.com/news-g-ima ... 80776.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå