Poppy Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 E46 med fine felger og perfekt høyde[ Bilde ] Må ha en hvit e46 en gang! EDIT: Noen flere bilder av denne btw? ---------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Nye kjerra mi.. Ikke noe blod-senk, men synes det ble pent 10x20 hele veien 235/30/20 forran 245/30/20 bak Detter er ganske villt strekk synes hvertfall jeg! ;D [ Bilde ] Stod denne utenfor friskoteket i Bø på torsdag? Sto den KLISS lik en der når jeg var på gymmen og trente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Nye kjerra mi.. Ikke noe blod-senk, men synes det ble pent 10x20 hele veien 235/30/20 forran 245/30/20 bak Detter er ganske villt strekk synes hvertfall jeg! ;D [ Bilde ] Stod denne utenfor friskoteket i Bø på torsdag? Sto den KLISS lik en der når jeg var på gymmen og trente! Bosted: Buskerud ? også¨trener du i Bø ?;P Nope, men jeg var rett på utsia Friskoteket, kjørte Relacom bil Bilen du så er nesten lik, men det er 320cdi med 19" Mandrus felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Ok, studerer der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Må ha en hvit e46 en gang! EDIT: Noen flere bilder av denne btw? ---------------------------------------- [ Bilde ] http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34166038 Samme? Er den på bimmers? Er noen bilder fra bimmers i annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Så den på noen bilder fra Gatebil eller GS treffe på Bud, tror jeg? Grom cab det der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Er samme ja. Bildene fra bimmers tror jeg er fra da noen la den ut ettersom den vant en eller annen pris på BMWCCN M&R treff. Har ikke sett noen spesifikk tråd til akkurat den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Nye kjerra mi.. Ikke noe blod-senk, men synes det ble pent 10x20 hele veien 235/30/20 forran 245/30/20 bak Detter er ganske villt strekk synes hvertfall jeg! ;D [ Bilde ] Stod denne utenfor friskoteket i Bø på torsdag? Sto den KLISS lik en der når jeg var på gymmen og trente! Verden er liten! Trener der eg og hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Nye kjerra mi.. Ikke noe blod-senk, men synes det ble pent 10x20 hele veien 235/30/20 forran 245/30/20 bak Detter er ganske villt strekk synes hvertfall jeg! ;D [ Bilde ] Stod denne utenfor friskoteket i Bø på torsdag? Sto den KLISS lik en der når jeg var på gymmen og trente! Verden er liten! Trener der eg og hehe Jaha? Ikke tilfeldigvis din e39 som er en mørkegrå touring med senk og hjul blant annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Stod denne utenfor friskoteket i Bø på torsdag? Sto den KLISS lik en der når jeg var på gymmen og trente! Verden er liten! Trener der eg og hehe Jaha? Ikke tilfeldigvis din e39 som er en mørkegrå touring med senk og hjul blant annet? Møøørkegrå, nærmest svart touring ja.. Med RH x-rad hjul... Men solgt den nå til en annen som trener der faktisk Kjører en golf 3 stv. senka med rh cup felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Dette er en bildetråd. Prat kan tas via PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Stod denne utenfor friskoteket i Bø på torsdag? Sto den KLISS lik en der når jeg var på gymmen og trente! Verden er liten! Trener der eg og hehe Jaha? Ikke tilfeldigvis din e39 som er en mørkegrå touring med senk og hjul blant annet? Møøørkegrå, nærmest svart touring ja.. Med RH x-rad hjul... Men solgt den nå til en annen som trener der faktisk Kjører en golf 3 stv. senka med rh cup felger... Å ja, den blå ja. Sett den der noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Sikkert repost noen av disse men. bilder er det i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå