VegarVS Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 ooooohhh. nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 En av verdens grommeste hekker, no doubt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 OOOoohh! Hadde man bare kunne kjøpe felger til firmabilen som kommer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Hehe En slik med luft er drømmebil spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Hehe, kanskje jeg skriker på feil forum nå, men nye Audier er faktisk grisegrom. Spesielt 2013 Audi A6 er virkelilig en drømmebil! Glad jeg blir rattende rundt i noe slikt fremover mens 5'eren blir pensjonert og kun brukt på finværsdager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 ingen tvil om hva som er drømmebilen nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 APedersen: Takker for litt inspirasjon;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Som ihuga Sierra-fan, så må jeg legge ut et par jeg kom over på nettet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Toten auto den nederste vel? Råe biler er vingen åkkesom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Hehe, kanskje jeg skriker på feil forum nå, men nye Audier er faktisk grisegrom. Spesielt 2013 Audi A6 er virkelilig en drømmebil! Glad jeg blir rattende rundt i noe slikt fremover mens 5'eren blir pensjonert og kun brukt på finværsdager! Ja, dem er gromme Hehe fint det! APedersen: Takker for litt inspirasjon;) Hvordan bilde? Twinturbo bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Hehe, kanskje jeg skriker på feil forum nå, men nye Audier er faktisk grisegrom. Spesielt 2013 Audi A6 er virkelilig en drømmebil! Glad jeg blir rattende rundt i noe slikt fremover mens 5'eren blir pensjonert og kun brukt på finværsdager! Ja, dem er gromme Hehe fint det! APedersen: Takker for litt inspirasjon;) Hvordan bilde? Twinturbo bilde? E9 fra ringen:) Ser sånn noenlunde åssen stuket blir.. min står på originale fjærer nå Men kan trøste meg med at en gang (leeeenge til) så er den heftigere enn de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Hehe, det var Lars Morten som la det bilde ut, men har posta det bilde her før Gromme biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 I came Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Århundrets feteste bil <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Husker godt de der fra gamle Rally spill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå