e30 tommis Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 den der tror jeg hadde kledd badlook med det oransje lyset ;D også kan jeg se den har "litt" negativitet på cambern forran der ja ;D AWSOME! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Jeg stirret på bildene og kjente det kriblet i skrittet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 har ikke ord for hvor rå den e46'n er http://www.stancenation.com/2011/02/21/respect-earned/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 sånn vil jeg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Hjula og bremsene var gromme Den fargen er overhodet ikke noe fin, og de bildene er jassa mye. Har nemlig M3 E46 i samme farge, og den ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Hjula og bremsene var gromme Den fargen er overhodet ikke noe fin, og de bildene er jassa mye. Har nemlig M3 E46 i samme farge, og den ser helt jævlig ut. På bilde var fargen ihvertfall pen (bildene gjør det, men uansett!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Helt enig at bildene ser fine ut, men de er nok jassa bra opp, eller han har lakka en litt lysere nyanse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 syns ikke e46'n hadde noe pent stuk i det heeeele tatt, negatic camber, for mye strekk og for store/breie felger foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 syns ikke e46'n hadde noe pent stuk i det heeeele tatt, negatic camber, for mye strekk og for store/breie felger foran.. Får eg lov å sei att du er litt sær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 syns ikke e46'n hadde noe pent stuk i det heeeele tatt, negatic camber, for mye strekk og for store/breie felger foran.. Får eg lov å sei att du er litt sær? Jeg tillater meg selv til å si at Anders er Bimmers' særeste medlem når det kommer til meninger og preferanser, men han deler førstepremien med Morty999. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 hææ???? med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 hææ???? med meg? Jepp, deg Morten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 1 av 6 Dinan Turbo Visste ikke at det fantes før jeg så denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå