Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)

Anbefalte innlegg

Det er noe veldig spesielt med E30 M3.. En helt egen greie i forhold til resten. Rå bil.

Er jaggu enig. :D Godt jeg har en som skal se dagens lys sommer 2012. :^o

Jeg å :D blir rått med noe annet en e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe veldig spesielt med E30 M3.. En helt egen greie i forhold til resten. Rå bil.

Din skal vel se lyset i 2011 håper jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir noe annet enn E46/E9X også syns jeg da... :) Selv om jeg syns E90 LCI M3 er helt griserå og M3 CSL E46 er farlig nær "sexyness" til M3 E30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enda :P

Men er det noen som vet fargen på M5felgene på den blå E36en rett over her? Jeg skal pusse opp noen slike og tenkte å sette dem på E46en. Bestilt coilovers til den også nå ;)

Kanskje det står i tråden til den, prosjektet hans ligger ute på Stanceworks en plass. ;)

Har snakka med han på PM ang det faktisk for likte fargen selv, og fikk dette som svar:

Went to Halfords and picked up a rattle can of what it said was alloy wheel sliver, and it came out like this kind of a dark sliver and I like it.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dokke har sikkert sett denne før, ein kompiss kjøpte den i sommar som var! Ekstremt feit bil live, tar seg også bra ut på bilder ;)

%7Boption%7Dhttp://images.bimmers.no/files/mk0lcu5cd9syg1gqwtxd.jpg[/img

328 det der? mener jeg har sett den i trondheim i fjorsommer :) vekker mye oppsikt, sinnsykt rå bil :P

Stemmer nokk det ja :)

Bilen er heilt nokke anna i virkelegheta, høyre det kanskje skal bli kompressor på den og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...