Dirty Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Det er noe veldig spesielt med E30 M3.. En helt egen greie i forhold til resten. Rå bil. Er jaggu enig. Godt jeg har en som skal se dagens lys sommer 2012. Jeg å blir rått med noe annet en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Det er noe veldig spesielt med E30 M3.. En helt egen greie i forhold til resten. Rå bil. Er jaggu enig. Godt jeg har en som skal se dagens lys sommer 2012. Jeg å blir rått med noe annet en e36 Din skal vel se lyset i 2011 håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Det er noe veldig spesielt med E30 M3.. En helt egen greie i forhold til resten. Rå bil. Er jaggu enig. Godt jeg har en som skal se dagens lys sommer 2012. Jeg å blir rått med noe annet en e36 Blir noe annet enn E46/E9X også syns jeg da... Selv om jeg syns E90 LCI M3 er helt griserå og M3 CSL E46 er farlig nær "sexyness" til M3 E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Dokke har sikkert sett denne før, ein kompiss kjøpte den i sommar som var! Ekstremt feit bil live, tar seg også bra ut på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Ikke enda Men er det noen som vet fargen på M5felgene på den blå E36en rett over her? Jeg skal pusse opp noen slike og tenkte å sette dem på E46en. Bestilt coilovers til den også nå Kanskje det står i tråden til den, prosjektet hans ligger ute på Stanceworks en plass. Har snakka med han på PM ang det faktisk for likte fargen selv, og fikk dette som svar: Went to Halfords and picked up a rattle can of what it said was alloy wheel sliver, and it came out like this kind of a dark sliver and I like it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Wow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Snasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Dokke har sikkert sett denne før, ein kompiss kjøpte den i sommar som var! Ekstremt feit bil live, tar seg også bra ut på bilder http://images.bimmers.no/files/mk0lcu5cd9syg1gqwtxd.jpg[/img 328 det der? mener jeg har sett den i trondheim i fjorsommer vekker mye oppsikt, sinnsykt rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Dokke har sikkert sett denne før, ein kompiss kjøpte den i sommar som var! Ekstremt feit bil live, tar seg også bra ut på bilder http://images.bimmers.no/files/mk0lcu5cd9syg1gqwtxd.jpg[/img 328 det der? mener jeg har sett den i trondheim i fjorsommer vekker mye oppsikt, sinnsykt rå bil Stemmer nokk det ja Bilen er heilt nokke anna i virkelegheta, høyre det kanskje skal bli kompressor på den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Ooooog en Scoobie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Dæven døtte den var rå! =P~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93525ix Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Vet ikke helt om disse ligger her i tråden, men er hvertfall tøffe photoshoots av en rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Another 5'er: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Øverste bilde av den E36'en var helt syyyykt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå