Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Hehe, nei bare gjetta vilt uten å studere bildet noe særlig, tenkte ikke på de forskjellige tinga M3 har, tenkte bare på i forhold til hvordan M3 E46 CSL ser ut, med den bakluka, noen som vet hva den heter da? Om den i det hele og det store er produsert til E92, kan jo være custom made da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, CSL i siste generasjon 3-serie (E92) finnes IKKE.

BMW talsperson uttalte nylig at det kan komme en CSL i fremtiden - men da må den ha "cutting edge technology" - noe GTSen ikke har og dermed gjorde den ikke seg fortjent til CSL navnet.

Hva hadde E46 CSL av "cutting edge technology" som ikke GTS har???

Jeg vet ikke, bare siterte det jeg leste (på bmwblog.com elns). Det er nok noe både logisk og ulogisk bak forskjellen på CSL og GTS, men der blir det bare synsing fra min side.

Hadde vært gøy å sett detaljert liste over det som har blir gjort med standard M3 E92 for å lage M3 GTS E92.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, CSL i siste generasjon 3-serie (E92) finnes IKKE.

BMW talsperson uttalte nylig at det kan komme en CSL i fremtiden - men da må den ha "cutting edge technology" - noe GTSen ikke har og dermed gjorde den ikke seg fortjent til CSL navnet.

Hva hadde E46 CSL av "cutting edge technology" som ikke GTS har???

Jeg vet ikke, bare siterte det jeg leste (på bmwblog.com elns). Det er nok noe både logisk og ulogisk bak forskjellen på CSL og GTS, men der blir det bare synsing fra min side.

Hadde vært gøy å sett detaljert liste over det som har blir gjort med standard M3 E92 for å lage M3 GTS E92.

Ser den :D Men jeg mener BMW har gjort M3en enda mer racing med denne GTS utgaven, enn CSLen.

Den er slanket 180kg(Det er sykt mye på en gatebil), borret sylindervolumet opp fra 4.0 til 4.4, Bare 2 seter og bur med firepunkt(Vet ikke om man fikk CSL med bur?), 3 veis justerbare dempere, Vinge, Titaneksos, Lexanbakrute, klart heftigere bremser+++.

De som har testet den, sier den kjører bortimot Porsche GT3RS bra :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den :D Men jeg mener BMW har gjort M3en enda mer racing med denne GTS utgaven, enn CSLen.

Den er slanket 180kg(Det er sykt mye på en gatebil), borret sylindervolumet opp fra 4.0 til 4.4, Bare 2 seter og bur med firepunkt(Vet ikke om man fikk CSL med bur?), 3 veis justerbare dempere, Vinge, Titaneksos, Lexanbakrute, klart heftigere bremser+++.

De som har testet den, sier den kjører bortimot Porsche GT3RS bra :mrgreen:

I Fifth Gear sesong 9, episode 2, kjører Vicky GTSen. Hun gliser og gliser og gliser hele veien - så den er nok særdeles bra! :)

Titaneksos faktisk, det kommer bare det på det råeste på markedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...