Frode_E30 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Har du hatt forstillingskontroll etter bytte av tannstanga? Vet du hvordan mulighetene er for frakt til bodø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Har du hatt forstillingskontroll etter bytte av tannstanga? Vet du hvordan mulighetene er for frakt til bodø? Ja selvfølgelig koster 4200 med hurtigruta tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Ja var rundt den prisen mener jeg å huske. Hva med togfrakt? Byr 9000,- ved hurtig avgjørelse! Det er det den er verdt for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Ja var rundt den prisen mener jeg å huske. Hva med togfrakt? Byr 9000,- ved hurtig avgjørelse! Det er det den er verdt for oss. hvor hurtig? jeg aner ikke hvor mye det koster å sende med tog ;P Tårnstaget er forresten solgt.. 9000 uten tårnstag er greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Var snakk om å få det til i helgen hviss dem har fri. Nå må dem jo kjøpe nytt tårnstag da? Har du bilder av felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Var snakk om å få det til i helgen hviss dem har fri. Nå må dem jo kjøpe nytt tårnstag da? Har du bilder av felgene? trenger da ikke tårnstag? har ingen bilder av felgene nei desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Hvordan er dekka på felgene og hvordan høres motoren ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_chr Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Ja dæ vart nu faktisk bil av denna også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Ja dæ vart nu faktisk bil av denna også sier du det? kunne du sendt noen bilde på pm eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_chr Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 akkurat nu står den i dela igjen før vintern, fikk tak i ny motor som va ny overhalt så nu bli dæ turbo kan sekkert ta nån bilda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå