Fliid Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Dette er ikke ett lukket forum, dette er ett forum hvor alle kan lese, og alle står fritt til å registrere en bruker for så å svare i tråder. Generellt kjøre tips er da og ta det i betraktning, og trossalt er vi mennesker , alle sammen. Personer med ulike meninger, personer som har behov for å ytre sin mening. Denne tråden er enda ett eksempel på at jeg tror at "forum" det er ett "fristed" for mange, ting man ellers ikke ville sagt blir sagt, ting blir lett misforstått og tolkninger, som man ellers kanskje ville holdt for seg selv blir sagt. For man er jo "bare på ett forum" . Tenk litt etter før man starter en tråd, svarer i en tråd. å dømme, og slenge dritt, og henge ut andre. Det er noe man kan drive med andre steder, syntes jeg. I bunn og grunn er denne tråden en sak mellom kjøper å selger og som burde gå via offentlige organer, ikke ett nettsted for prat om, ett kjøretøymerke vi alle har kjært. Men for all del, trives dere med denne uthengingen, så fortsett. Men tenk først, ikke etterpå.. Brukere av forumet er folk med følelser. Og som sagt, man bør ikke være bruker engang for å lese.
Jakka Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 å herregud.. jeg blir nesten lei meg At det er mulig og fortsatt ikke klare å linke et screenshot for ho, ho har jo til og med fått verdens beste tutorial fra "Smurfen" ! way to go Smurfen! bra at noen kan lære små barn litt datakunnskap ^^ men foresten Crazygirl, kan du ikke bare si at du har gjort en stor blemme og aldri vise deg her igjen? fordi etter alt du har skreve her på forumet, så er det veldig få som vil komme til å ha noe særlig kontakt med deg igjen. Du sletta til og med inleggene dine for at folk ikke skulle få se hvor dum du var? eller..? Jaja, takker nok en gang for en god latter Crazygirl (:
Jakka Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 med så får du litt ''i told you so'' holdning:D Hehe, sant så sant en ting vi skulle fått her på forumet var en "Like" knapp som på facebook
zahlo Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hehe' date=' sant så sant en ting vi skulle fått her på forumet var en "Like" knapp som på facebook [/quote'] heehe jepp:) Jeg gleder meg til å se utviklinga til denne tråden her Ikke vondt ment mot de det går utover, men jeg syns dette var en gøyal krangel medtankepå hvor sykt teite kommentarer som kan komme av folk:)
Jakka Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hehe, helt enig der. Har lyst til å legge meg nå så håpe på at det er en god del nye kommentarer i morgen tidlig jeg kan sitte å lese på skolen mens jeg ikke har noe annet å ta meg til
zahlo Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 hehe glad jeg er ferdig på skolen kjenner jeg Men ja..ser fram til å¨lese mer herifra:D
Jakka Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Ja det bør du være er ikke noe som å sitte rett opp og ned i 8 timer uten å få betaling verken i penger eller mere kunnskap
zahlo Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 stemmer:D men såklart hvis man ikke er fult så heldig så tror jeg det er bedre å sitte på skolen enn å sitte hjemme å sende meldekort til nav annenhver uke
Just-turbodiesel Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 hehe,måtte le litt når jeg så hvor mange som "er i dette forumet", 10 gjester + en halv million registrerte brukere
mAZE Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Ikke det at jeg skal blande meg veldig inn her, men ja hotbmw og crazygirl har samme IP.
oddis Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Så enkelt å renvaske seg selv, også skylde på at "vil se hvordan andre reagerer". Jaja, hver sin smak. Jeg kan bare fortelle trådstarter at det stinker skyld med slik framgangsmåte mAZE's innlegg setter egentlig noen spikre i kisten.
Nino Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 HAHA. for en fantastisk tråd du har her hotbmw / crazygirl. Nå har ikke jeg vært her inne på mange år. Men jeg ble oppfordret til å gå inn og lese denne tråden. Dette minner meg om han "h_c" karen eller hva han het. han som hadde den M3´n for mange herrens år siden. Hvor det var oppspinn og tull. haha.. Men, jeg har ett forslag: Kan det opprettes ett "HALL OF FAME"? hvor minneverdige tråder (slik som denne) legges i? (eksempel: http://forum.gitarnorge.no/forum/40-hal ... 640b63a7a6 Jeg anbefaler tråden "help!" ) Takk hotbmw / crazygirl (og for ett fantastisk nick du har valgt forresten) for denne billige men, gode onsdags-underholdningen.
Anbefalte innlegg