Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

OOOOOOOOG takk til Maze som da skjøt høna en siste gang om man kan få si det således!

Crazy/hotbmw: hahahahahahahahahahahahahahahaha

Busta på IP adresse også...!!!

Beklager at jeg engasjerte meg sånn i denne saken folkens, men jeg tror mitt engasjement gjorde at saken _ikke_ døde ut men ble løst? (ingen screenshot, og samme ip = fail)..

Skrevet

Hahaha, Legendarisk! :P Denne Tråden her er like awesome som en blanding av Barney Stinson og E30 M3 :P og da blir det i alle fall awesome! er så fantastisk bra at Crazy/Hot har klart å faile så mye, men ja jeg er enig at det er litt drøyt at mange trodde at Gubben var en kåting i begynnelsen da, men godt at det ikke endte slik da (: men la henne få bli, bare vi stempler ho som useriøs med en gang så går det nok bra ;)

Skrevet

Det er ikke lett og forholde seg til slike personer når en kjøper bil, angående garantier som er gitt.

For hun trekker seg fra alt som er sagt og skrevet.

Takker for all støtte

Skrevet

Ja jeg synes du skal bli advokat jeg PneguiN- ;) hadde vært genialt det ^^ da ringer jeg deg bare visst jeg sitter med skjegget i postkassa en gang da? :P

Gubben: skjønner jeg veldig godt :P

Skrevet

Mohaaaaaaa.....

Paradise Hotel nærmet seg slutten;)

Vinneren ble gubben og tapern ble meg..Buhuuu...;)

Men men...;) Er ingen dårlig taper så det går greit;)

Morro å se hvor mange som engasjerte seg her:D

Skrevet

Denne tråden burde være god nok grunn til å utenstenge Crayzygirl fra forumet. Noen ser underholdning i slike tråder, men trist når det går på bekostning av uskyldige.

Skrevet

Det at crazygirl later som om dette var en harmløs spøk bare spyr jeg av når at det går på bekostning av at en annen person blir hengt ut på den måten...

Skrevet

Crayzygirl burde stenges ute. det finnes INGEN annen respons fra forumets ansvarlige på den saken.

Lang pm sendt gunnar og jeg kan ikke se hvordan crayzygirl IKKE blir utestengt.

Nå kommer det sikkert ett sånn "hahahahaha;) jeg trenger ikke forumet;)" men det er forventet og jeg hever ikke øyenbrynene for det innleget engang.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...