Hesleskaug Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Ok, da er det nok ikke aktuelt dessverre.. Men baklukedemperne er jeg intressert i hvis de ikke er slappe? Stying er nok mest sansynlig solgt. Bakluke demperene var greie, men kunne nok hilst på WD40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 hehe, men bakluka står av seg selv? Noe min ikke gjør for øyeblikket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Er det mye rust på bakluken? Min er hardt angrepet og det er nok for sent å begynne å fikse på den jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Yo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per I Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Hei vet at dette at lenge siden, men har du bakluka ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Jeg lurer på det samme...jeg er i desperat nød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Jeg lurer på det samme...jeg er i desperat nød Snart hull igjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 pris på taktrekk?+ diverse deksel (høytalere, lys..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Pris på komplett taktrekk + baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Jeg lurer på det samme...jeg er i desperat nød Snart hull igjennom? Neida, men greit å få fikset det For øvrig har det kommet meg for øre at den aktuelle bakluka som var til salgs her er knus. Oppfølging av tråden er jo dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mygg318 Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Hva skal du ha for baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå