Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å legge i noen ekstra kroner å kjøpe en velholdt E39. Er det lurt å kjøpe 5 serie nå, da nye 5 serie F10 nylig har kommet på markedet? Vil ikke det gjøre at eldre 5 serier faller en del i pris etterhvert? Vet ikke om det vil bli noen stor innvirkning på E39, men hva tror dere?

Skrevet

Jeg tror de nyeste og dyreste E39 vil falle noe mer siden E60 nå kryper fort ned mot 200' og kanskje under 200' om ikke lenge. Jeg ville kanskje avventet noen mnd til hvis du kan så F10 får satt seg litt i markedet.

Skrevet

Ja jeg regnet med det. men uansett så er det ikke de nyeste E39,ene jeg er ute etter. Den blir nok eldre enn 2000 mod isåfall.

Skrevet

Preface E39 vil nok holde seg ganske stabil i pris, selvom E60 synker godt og F10 kommer.

De ligger allerede ute til ganske lave priser, mange er på linje med fine E36er i pris.

Så preface er nok passelig "sikkert" kjøp uansett, mens facelift E39 fra 170 -> 250 er vel litt mer utsatte.

Skrevet

Tror ikke E39 vil påvirkes noe særlig av F10. Grunnen er at selv de nyeste E39'ene ligger allerede såpass langt under E60. Jeg har en E39 facelift med lav km, og jeg forventer på ingen måte å få over 200000 for den. (Forresten snart tilsalgs). Vil tro den kommer til å falle sakte i pris fremover. Det er nok E60 som kommer til å lide mest i nærmeste fremtid. Spesielt tidlige, dårlig utstyrte 520i'er.

Skrevet

Tror nok en rimelig pre-facelift vil holde seg temmelig stabilt, er ikke mange kronene den vil synke iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...