JENSSEN Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Noe jeg lurer på med skilt forran på bilen, hva er lov der, jeg har en M5 fanger i front, er det lov te å sette skiltet i nettingen? midt på fangeren. forstår?=P men jeg tror skiltet kommer litt for langt inn. F.EKS sånn at det ikke synes i F.eks i fotoboks (noe som er bra for meg)(a) også det med å bestille seg ett nytt skilt, sånn lite søtt ett,, som ikke tar så JÆVELIG stor plass,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 du må ha grunn for å ha lite skilt. som for eksempel ikke plass til stort. og biltilsynet må si det er ok med lite skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 ahh,,, fader, hjelper nok ikke med å si at det er stygt?=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 tror nok ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 haha,, kjipt:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 jeg ville ha lite skilt på opelen min fordi det store blokerte et stort luftinntak til motoren. men fikk ikke siden skiltet fikk plass der. og det var sånn det var ment å være for de tyske skiltene da bilen ble laget i tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Ikkje sett det i nettingen! Sett det der det skal være eller kjør uten Ikke alltid like pent med skilt, men hører liksom med på en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 ja, det er sant, men finnes ikke pent, har det i ruta nå, menne ekke no særlig det heller,, purken stoppet meg i stad, vakke så særlig glade for det, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Ser jo helt naturlig ut å ha det mellom listene. Trenger jo ikke skru det fast heller hvis du er redd for lakk osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angelo Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Borrelås! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Jeg er enig med lars89... Skiltet har jo sin egen plass på M5 fangeren, blir tomt uten. Men det er noe annet med f.eks. amerikanske biler der det ikke er meningen at man skal ha skilt forann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Tror ikke designerne hos Alfa Romeo planla skilt foran heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Trodde det var felles for hele europa (iallefall EU) at man har skilt forann jeg. Så jeg tror nok skiltet var med i planen til alfa designerne, men de prioriterte designet først også plaserte de skiltet etterpå. Er jo noe av det samme med Lancer EVO Skiltet er flytta til sia for å ikke være i veien for luftstrømmen, men det er tenkt at det skal stå et skilt forann der. Men nok om det. M5 fangeren synes iallefall jeg ser best ut med vanlig skilt, og som det kommer fram i tråden har så har man uansett ikke no valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 nja, er kanskje litt enig at blir tomt vist man ikke ha no skilt der, menne sitter det godt med borrelås?=P hehe., tenkte på magnet jeg:P menne er vel sikkert ikke så lurt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canbmw Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 kan man ikke få tak i klistre skilt?? det beste hadde vært om alle bilen skulle kunn ha skilt bak som på sykler:P tror dere det hjelper å klarlakkere skiltet for at det skal skinne som faen da fotoboksen flasher``??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå