Gå til innhold

BILSKILT

JENSSEN
 Share

Anbefalte innlegg

Noe jeg lurer på med skilt forran på bilen, hva er lov der, jeg har en M5 fanger i front, er det lov te å sette skiltet i nettingen? midt på fangeren. forstår?=P men jeg tror skiltet kommer litt for langt inn. F.EKS sånn at det ikke synes i F.eks i fotoboks (noe som er bra for meg):P(a)

også det med å bestille seg ett nytt skilt, sånn lite søtt ett,, som ikke tar så JÆVELIG stor plass,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ha lite skilt på opelen min fordi det store blokerte et stort luftinntak til motoren. men fikk ikke siden skiltet fikk plass der. og det var sånn det var ment å være for de tyske skiltene da bilen ble laget i tyskland.

eifb1xfb0f72gu2n8d7p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var felles for hele europa (iallefall EU) at man har skilt forann jeg. Så jeg tror nok skiltet var med i planen til alfa designerne, men de prioriterte designet først også plaserte de skiltet etterpå. Er jo noe av det samme med Lancer EVO Skiltet er flytta til sia for å ikke være i veien for luftstrømmen, men det er tenkt at det skal stå et skilt forann der.

Men nok om det. M5 fangeren synes iallefall jeg ser best ut med vanlig skilt, og som det kommer fram i tråden har så har man uansett ikke no valg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man ikke få tak i klistre skilt?? det beste hadde vært om alle bilen skulle kunn ha skilt bak som på sykler:P

tror dere det hjelper å klarlakkere skiltet for at det skal skinne som faen da fotoboksen flasher``???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...