Gjest Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 venstre side, ved girkasse. har ikke noe tro på starter da... men for all del..
Gjest Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 sjekket gløderelè? sjekka de andre tingene jeg nevnte? var det bavaria som mente starter? kontrollert materykk osv?
rt007 Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Nei har ikke kommet så langt desverre. Servicen ble utført av Snap Drive og det var de som mente det kunne være starteren som var dårlig. Må kinne flere sekunder før bilen starter enkelte ganger. Nå skal jeg til Bavaria på fredag for en diagnosetest så håper de kan finne noe konkret da
rt007 Skrevet August 27, 2010 Forfatter Skrevet August 27, 2010 Da var diagnosen hos Bavaria tatt og atter en gang ikke en eneste feilkode ligger inne:( Lmm ble sjekket og målt at den hadde riktige verdier også. Eneste positive fra den turen var at jeg fikk klima igang igjen, det var bare tomt for gass. Har nå bestilt ny starter da Bavaria også mente at det veldig sannsynlig var denne som gjør bilen veldig treg og starte. Skal få sjekket litt slanger og koblinger rundt turbo nå for å se om det kan være noe lekasje som gjør at bilen kutter ved pådrag.
rt007 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Prøvde meg på å bytte starter selv men denne satt med spesielle bolter som jeg ikke hadde verktøy for å løsne. Boltene ser ut som en omvendt torx. Bavaria fikk da i oppgave å bytte starter samt feilsøke på hvorfor bilen kutter ved pådrag. Etter diverse testing kommer de frem til at det likevel er lmm som er feilen enda de ikke fant noe i diagnosetesten forrige uke og målte riktige verdier på den også. Lmm har jeg nylig byttet selv, kan den virkelig streike så fort??? Den har stått i bilen maks 2 mnd. Bavaria byttet hvertfall starter og lmm og nå starter bilen kjappere enn noen gang og bilen går mye bedre også Har fortsatt antydninger til kutting ved hardt gasspådrag men ikke i nærheten av hvordan det var. De mente også at jeg måtte gi bilen en halvtimes tid med kjøring for at bilen skulle ha lastet inn alle verdier fra ny lmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå