dantore Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Hei. Har noen erfaring fra ESS Tuning, stage 2? http://www.esstuning.no/default.asp?c=s ... t2=248&id= Den gir 480nm, noe jeg syntes høres veldig voldsomt ut på en 320d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 løp å kjøp. Chippet mange bmw dieseler der oppe og utrolig resultat hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Ser at 136hk 320d får 170hk og heile 400Nm. Kan dei tala stemme? trimchip.com får 350Nm frå den motoren. Det er 70 Nm meir enn originalt. Er det då sansynlig at ess klarer å presse ut 120Nm meir enn originalt? Det burde vel gå, men kva er ladetrykket på då?(farlig høgt eller?) Det kan vel heller ikkje vere bra for bilen? Men det er jo positivt at det ikkje er bokstuning iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Ser at 136hk 320d får 170hk og heile 400Nm. Kan dei tala stemme? trimchip.com får 350Nm frå den motoren. Det er 70 Nm meir enn originalt. Er det då sansynlig at ess klarer å presse ut 120Nm meir enn originalt? Det burde vel gå, men kva er ladetrykket på då?(farlig høgt eller?) Det kan vel heller ikkje vere bra for bilen? Men det er jo positivt at det ikkje er bokstuning iallfall. Tviler, ser at Ekotuning.com får presset den 320d'en opp til 163hk med 335nm. Og siden dreiemomentet er det eneste som endres for å få opp effekten, så er det meget rart at det bare er 170hk på 400nm fra ESS. Siden turtall ikke endres så har effekt og dreiemoment direkte sammenheng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Om jeg skulle ha cippet min egen 520d så hadde jeg holdt med til 335 nm, da jeg tror ikke drivverket takler noe særlig mer på full gass. Spesielt ikke clutchen. Men det er nå bare meg. Jeg antar kun. Har ikke testet det. Grunnen for at jeg sier dette er at de firma som tilbyr bruktbilforsikring for en ekstra sum penger, når man kjøper chipping (det finnes) samarbeider med de firma som kun tilbyr 335nm og ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå