BMWnorge Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Ønsker å kjøpe noen billige felger til min e34 92 mod. Eventuelt med dekk. Felgene må være rette siden dette er grunnen til at jeg skal ha nye, og uten store skader. Bilder er ønskelig Er bare å komme med forslag Helst selger i Stavanger/ Sandnes området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Hei du. Jeg bor i Stavanger, og har et par sett med felger til E34. Jeg har 4 stk fine 15" alufelger til E34. 5 eikers design.Det er piggfrie vinterdekk med 205/65-15 dekk. Ca 4.5-5 mm mønster igjen. Dekkene kan jo fint kjøres på utover våren og sommeren til de blir utslitt. Felgene skal være ganske nye og er i god stand. Har tenkt meg 1.800 kr for dette settet. Felgene kan hentes i kveld om det passer for deg i Hillevåg. Eller i helgen. Du slipper å bruke penger på omlegg av dekk og du må ikke bruke mye tid på å hente felgene. Skal ned og skru litt senere i kveld så du er velkommen til å se på felgene. Har og et sett med BBS 15" som mangler senterdeksler. Piggdekk med mye mønster igjen. 1.000 kr. Du er velkommen til å se hvordan felgene og dekkene ser ut. Ring eller sms 92 22 65 44 for mer info. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWnorge Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Nye felger kjøpt av Eirik Viste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå