Bjorni92 Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Jaja, har da gått til anskaffelse av en BMW som førstebil da Her er litt info om bilen Specs: Motor: M47D20 Drivstoff: Diesel Effekt: 115 hk - Sportsratt - Sportsseter i sort delskinn - Aluminiumslister - Xenon 4300k Nærlys Originalt - Grått takstoff - Multifunksjonsratt - Cruisecontroll - Original CD/Radio-spiller Det jeg kommer på nå Mods: (x) = Montert (-) = Gjenstår - Angel Eyes (x) - Hvite blinkers (x) - M-tech 2 front (-) - M3-look sota baklykter (x) - Xenon i fjernlys (-) - Xenon i tåkelys (x) - Proffsote ruter (-) - M3 speil (-) Hva syns dere om bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Sett for all del ikke inn angel eyes med annen farge enn hvit!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Ser ut som en utrolig fin førstebil Hvite blink og mtech2 er et must på E46 facelift. Men førsteprioritet må alltid være senk og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Gratulerer med kjempeflott førstebil. Dette er en variant jeg selv vurderte sterkt før jeg havnet på Golf (Jeg ser den klare logiske bristen her ) Meget lekkert interiør og når du får hvite bllinkelys, noen skikkelige felger og senk, har du en utrolig fin sparebøsse i hendene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Gratulerer med flott bil! Likte spesielt godt interiøret! M-m-m-m! Ville absolut prioritert hvire blinklys før noe annet. Bilen får så mye nyere preg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Fin bil. Og med noen små modifiseringer vil den bli enda bedre. Ville starta med senk, felg og hviteblink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Du får legge ut noen bilder av den med sommerhjulene, de så jo ikke så værst ut. Ta gjerne noen flere bilder av bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Ja, hehe. Skal få tatt flere bilder, har ikke henta den enda. Er bilder fra annonsen. Angel Eyes blir første prioritet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Hvilke blinklys burde jeg anskaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Hvor mye bør jeg senke den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Hvilke blinklys burde jeg anskaffe? Du burde skaffe deg slike baklykter: Og slike sideblinklys Og selfølgelig hvite sideblinklys på sideskjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Hvor mye bør jeg senke den? Det kommer litt ann på bruken din. Vill du ha et veldig sportslig utseende så er 60-40mm bra. Vill du ha bilen litt lavere men fortsatt slik at du slipper å være brøytebil på vinteren er 45-30 eller 45-20mm en godt alternativ. Bilen ser som segel en del høyere ut på framme enn bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Link til de blinklysa og baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Gratulerer Dette var ett godt utstyrt exemplar.. Blir spennede og følge med framover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Se etter deler (blinklys, lys og alt annet) på koed.no eller gsbildeler.no der har de masse bra til e46 Jeg ville startet med hvite blink, senk og dieselchip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå