Carlos Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Hvis du ikke har hatt lappen lenge, ville jeg droppa chip med det første. Blir fort litt mer fristende å trykke på gassen når man har bil som går godt. De blinklysa som er avbildet passer nok dårlig på den fronten. Men den typen fås vel til din front også Senk er litt smak og behag. Jeg ville senka ca 60mm fram og litt mindre bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Ja, tror ikke jeg vil chippe den. Angel Eyes er første prio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Noen som har en DIY for Angel Eyes på Facelift Sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Noen som har en DIY for Angel Eyes på Facelift Sedan? Orker ikke leite, men du kan jo ta en titt på http://www.e46fanatics.com Knall bra side, for idèer Hadde det vært min bil hadde ønskelista sett slik ut: -Nye baklykter, samme som er avbildet tidligere i tråden, mørk skjær inni, uten at glasset er sotet. (vanskelig og forklare, men hadde det på min e46sedan) -Nye blinkers forran (mørke) -Angel Eyes (hvite) -Xenon 6000K nærlys -Xenon 6000K fjærnlys -Xenon 8000K tåkelys -M-Tech fangere og skjørt -Senke med justerbart (ca 70forran og 60 bak, dette blir LAVT) -18/19" felger, men liiite gummi Det var det jeg kom på i farta =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Noen som har link til et bra Xenon sett til tåkelys? 6000k tenker jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Laster opp noen nye bilder, litt for mørkt til at det ble bra bilder... Skal få tatt noen i dagslys Sommerfelgene er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Fine felger som fulgte med da. Er jo ikke nødvendig å bytte ut de med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Sett for all del ikke inn angel eyes med annen farge enn hvit!!! JO JO GJØR DET,.. I ROOOOSSSAA ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Har du planer om å sote vinduer på sikt men å bytte lykter nå først så kjøp deg røk fargede blinklys foran, på siden og baklykter med mørkt felt i midten evt M3 look lykter. På senke sett er det lurt å kjøpe justerbart så kan du stille deg opp og ned evt. ned, ned og ennå litt lengere ned til du er fornøyd med høyden/looken på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Har planer om å proffsote rutene så det iallefall går ann å se ut av de. Har du link til sota lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Sett for all del ikke inn angel eyes med annen farge enn hvit!!! JO JO GJØR DET,.. I ROOOOSSSAA ! NEI, TURKIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Var ute og knipsa litt bilder i dag også Har en liten skade på frontfangeren, dama som hadde den før meg har tydeligvis vært litt uti grøfta Så har planer om å bytte frontfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Har planer om å proffsote rutene så det iallefall går ann å se ut av de. Har du link til sota lykter? gsbildeler.no koed.no er to norske som har litt utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Noen i norge som har M3 look lyktene? Syns de ser ganske gromme ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Fin førstebil. Skift til M-tech 2 frontfanger, hvite blinkers, senk, angeleyes, noen fine kantfelger (har noen til salgs som du ser i signaturen min). Angående det som blir sagt om chip her osv. Jeg kjørte 320D med chip. Det var min førstebil. Ser ikke problemet, så lenge man kjører med hodet. Problemet er vel det at de fleste 18-åringer ikke kjører med hodet til enhver tid da. Ofte kan ekstra dreimoment være en trygghet. Når man skal kjøre forbi så trenger man mye kortere distanse som sikrer forbikjøringer. Gratulerer med bilen da Får følge med her etterhvert som ting blir gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå