Glenno Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Treff hos Remitek 25 mars kl 18.00, skinnpleie og farging mm. Bmwccn Øst avdelingen vil herved invitere alle som har interesse av å ta vare på sitt skinninteriør, til et møte/ kurs i pleie, reparering og farging av skinn. Her vil vi få inngående råd og tips fra proffe folk som har gjort dette i en årrekke! Her er alle velkommen, så møt opp og få verdifull lærdom ! Kurset er torsdag 25 mars, og vil starte kl 18.00, adressen er Nedre Rommen 5, 0988 Oslo Sjekk www.remitek.no Her finner dere kart og mere info om Remitek. Her kan dere også gå inn og registrer dere med medlemsinfo, så får dere fine tilbud og gode rabatter! Mvh Øst styret (Dette har ligget ute på terminlista til bmwccn noen mnd, ff og sms til medlemer som har meldt seg inn på sms tjenesten).
S.Arnesen Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 oj, der skulle jeg vært en tur for å se om det er noe håp for skinnrattet mitt. Synd jeg ikke har lagt merke til det på lista... Ot: Hvordan fikser jeg sms varsling ifra klubben?
Glenno Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 http://www.bmwccn.no/ost/ for de som er medlem av bmwccn øst avd.
S.Arnesen Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 http://www.bmwccn.no/ost/ for de som er medlem av bmwccn øst avd. Er det mulig å melde seg på den sms lista selvom jeg ikke er medlem i Øst avdelingen da? Mail angående integrering av østfold er forresten sendt for straks to uker siden til hoved styret (president og visepresident), men har ikke fått noen tilbakemelding enda. Så venter i spenning enda. Håper å få tatt turen på årsmøtet i helgen, så da er det jo muligheter for å ta det opp der også
Glenno Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Vi sender bare ut til bmwccn medlemer. Det går helt fint om du komme fra østfold for regner med dere blir endel av øst styret innen kort tid . Ta det gjerne opp på årsmøte.
S.Arnesen Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Vi sender bare ut til bmwccn medlemer. Det går helt fint om du komme fra østfold for regner med dere blir endel av øst styret innen kort tid . Ta det gjerne opp på årsmøte. Hvorfor sendes det ikke ut til meg da? vært trofast medlem siden januar jeg
Glenno Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Usikker, men prøv send mail på nevnte e-post adresse og si du ønsker sms varsling fra bmwccn øst avd.
[space] Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Tror ikke den smsløsningen er helt 100%. Flere i styret også som ikke får meldinger... Jeg kommer hvertfall til å møte i morra! Får vel ta med noen kronasjer også, så en kan få med seg noen godsaker hjem.
Glenno Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Regner med jeg og HelgeB kommer imorgen også. Kjøpte endel produkter sist men alltid noe kjekt som enn mangler. Nå har jeg touringen igjen så det er jo bare fylle opp, he he.
[space] Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Svarte, sitter på jobb fortsatt! Blir tight på tid dette her...
Torek Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Svarte svarte svarte.. Dette hadde vært gull å få med seg..
Glenno Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Dette syntes jeg var et utrolig intressant og nyttig kurs. Mye hyggelig priser på produkter ikveld og stort oppmøte var det også .
Rannem Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Ja! Takk for en hyggelig kveld Dyktige de gutta som jobber på remitek. Fikk en god innføring i dette med skinnfarging. Har prøvd dette selv før, men manglet vist noen steg før det ble perfekt. Bra dere i Øst får til slike ting, hadde vært morsomt med noe mer hos Remitek. Ang oppfarging av skinnratt "SArnesen". Så fikk vi igår vite at dette nesten var umulig å få ett godt resultat. Problemet er at det ligger så mye fingerfett i rattet som nesten er umulig å få ut selv med mange runder azeton. Det lærte vi også igår. Hehe!
[space] Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Og som vanlig kom jeg hjem med bilpleieprodukter, kjøpt med bra avslag Absolutt stilig den farginga de gjorde av de setene. Ble imponerende bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå