Mr.Silver Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 En kompis som sendte bilen sin opp dit, å kan ikke si at han fikk den tilbake å var missfornøyd Har bilen enda, å det er noen år siden den var der nå En annen kompis av meg har vell hatt minimum tre av deres "opphorete" biler å har alltid vært fornøyd Så er bare å kline til her
mrmpower Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 min m3, samme gutta som ordnet bilen, ikke nødvendivis nødt til og bli "opphoret"
gaasen Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Flinke folk når det gjelder lakk og karroseriarbeid, men de har da laget noen biler som ikke har vært bestillingsverk også. Og ikke alle har blitt like pen, for å si det sånn. De slengte på en Kerscherleppe på E36 cabben jeg hadde, før de solgte den. Den så helt tussete ut etterpå Syns kerscherleppa på e36n ser bra ut jeg..
Mexos Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Flinke folk når det gjelder lakk og karroseriarbeid, men de har da laget noen biler som ikke har vært bestillingsverk også. Og ikke alle har blitt like pen, for å si det sånn. De slengte på en Kerscherleppe på E36 cabben jeg hadde, før de solgte den. Den så helt tussete ut etterpå Syns kerscherleppa på e36n ser bra ut jeg.. Det gjør faktisk jeg og
carlhaakon Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Når man leverer bilen til slike firmaer og skal betale får det regner jeg jo med man får bilen slik man selv vil ha den?. er vel ikke noe problem da. jeg synes automote lager mye som ikke faller i smak hos meg, men jammen meg kan de lage ting som faller i smak også. så er jo bare og bestemme hva man vil ha. vil i vertfall tro de kan tinga sine der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå