Gå til innhold

Hjemmelagd bakpotte

///M
 Share

Anbefalte innlegg

It is the original end-muffler, i open it and then i put all the pipes with labyrints aut of it, then i put just two pipes in. and after i close the muffler. its not legal, but great sound ;-)

Noen som kan gjøre dette for meg :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

er ikke sikkert det blir gjort med det første da. skal bytte motor først. så skal det testet på det en settet med bakpotter. men på min bil er det en V8 som skal lage lyd. blir nok ikke det samme som en 6er tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifølge han på den linken jeg la ut så var det ikke så veldig slitsomt. Kjenner også en som byttet ut bakpottene med straka rør på en 750IL. Ble ikke mye bråk der heller. Men ble litt tøffere ved pådrag.

Også kjørte jeg en E30 320 litt over et halvt år med syrefast eksos uten lyddemper bak. Bare rør hele veien. Bet var mye lyd. Då dette blir nok ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er seriøs ang dette og få det gjort på bilen min, er det noen som kan gjøre det for meg, kan ta betalt, kan bli enige om pris :mrgreen:

Hvor avansert ønsker du å gjøre det? hvis det er snakk om å bare pelle ut innmaten og sette lokket på igjen så er det jo ikke voldsomme jobben da! hvis du vil gjøre slik som forklart i DIY linken til Sjøbuse så blir det en del mer jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er seriøs ang dette og få det gjort på bilen min, er det noen som kan gjøre det for meg, kan ta betalt, kan bli enige om pris :mrgreen:

Hvor avansert ønsker du å gjøre det? hvis det er snakk om å bare pelle ut innmaten og sette lokket på igjen så er det jo ikke voldsomme jobben da! hvis du vil gjøre slik som forklart i DIY linken til Sjøbuse så blir det en del mer jobb...

han i videoklippen sier følgende

it is the original end-muffler, i open it and then i put all the pipes with labyrints aut of it, then i put just two pipes in. and after i close the muffler. its not legal, but great sound ;

høres ikke så avansert ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. er jo det som er gjort i den linken jeg la frem her.

åpne bakpotta

ta ut hele labyrinten med rør i den

og sette sammen igjen.

han har også satt inn et rett rør mellom som ikke er gjort i den lenken fra meg. men ellers er det samme gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...