Gå til innhold

'91 E34 520 24v EU.ok 05/2011 - Bilder lagt til 02.04. Solgt


Evenol
 Share

Anbefalte innlegg

SOLGT

Edit 11.04: Går for 16.000 ved interesse.

Hei.

Skal nå selge min 1991 mod. E34 520 24v, Alpinweiss ll.

En helt kurant bruksbil, gått 285.000km.

EU godkjent til mai 2011, årsavgift for 2010 er betalt. Følger også med piggdekkoblat for 09/10.

Fri omreg. til slutten av April.

Skinnseter og el-takluke.

Sitter en Sony CD-spiller m/radio+CD, som matcher BMW's original-lys i instrumentpanelet. Ser bra ut. Er 4 høyttalere totalt, 2 foran i dash'en + to i hattehylle.

Bilen starter med en gang uansett værforhold.

Ny radiator.

Speedometeret er oppe å går igjen nå. "Hakker" litt inniblandt men er sjeldent.

Vinterdekkene har bra mønster.

Sommerdekkene er av merket continental og har veldig bra mønster. Stålfelger m/kapsler på s+v.h.

Motoren sviver bra og bruker ikke olje/vann. Siste oljeskift var på 282.000, og siste service var vel på 275.000km hos Alf Lie mener jeg det sto i servicehefte. Bilen har vært importert fra Tyskland.

Negative ting:

Er noe overflate rust, men ikke ille.

Lite rusthull ved tanklokk (standard på E34)

Er en del rust nederst på venstre forskjerm, men antar at denne ikke må byttes ved neste EU pga. at det ikke er bærende rust. Ble EU-godkjent for litt under ett år siden sånn som den er nå, så bør ikke ha så mye å si.

Sprekk i nedre del av frontrute.

Liten eksoslekk i toppen av bakpotta.

Nå har jeg ramset opp alt som er negativt, så prøver ikke å legge skjul på noe.

Er en veldig grei bil som jeg egentlig vil beholde, men grunnen til at jeg kjøpte denne var for å kjøre den frem og tilbake til jobb i et halvt års tid ca, til jeg hadde kjøpt meg noe annet. Men drar til Tyskland på mandag for å hente en doning så derfor selger jeg den nå.

Her er det mulighet til å få seg en kurant bil man bare kan sette seg inn i og tute å kjøre, til en ok sum. Husk at det også er gratis omreg. frem til slutten av april, samt at årsavgift for 2010 er betalt.

Ta kontakt om du lurer på noe.

Bilen er i daglig drift og står på Sørumsand, Akershus.

Mvh

Even Orderud Loftesnes

97 11 49 69

Bilder:

ej0ezdnx8w1tdj935e0v.jpg

liypxgpg02eyyz8kizo0.jpg

5j9rf9p9rpvml728fxy4.jpg

0vv0a1x350jpqbhul03k.jpg

zmubhxi2o35d6ice2ge5.jpg

kphzi5oo1ys5t3nyvmjl.jpg

77yqywk703pvfclyb74t.jpg

ljsmna3cgrgyc965pyhp.jpg

sv2yco85bhysl8b69lcn.jpg

zf30d3o5rxqcxoom2o08.jpg

hy7uptzio1glzpba73p3.jpg

te1jo1pvfsvealshf5sx.jpg

ubmvb0fa923fd9m6q3np.jpg

5s55d09wjd83sbvehjgu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negative ting:

Er noe overflate rust, men ikke ille.

Lite rusthull ved tanklokk (standard på E34)

Er en del rust nederst på venstre forskjerm, men antar at denne ikke må byttes ved neste EU pga. at det ikke er bærende rust.

Bilder:

zmubhxi2o35d6ice2ge5.jpg

[/qoute]

Det der er ikke bare forskjerm, men kanalen også som blir rapet av rust.

Gir deg 2000kr for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke bare forskjerm, men kanalen også som blir rapet av rust.

Gir deg 2000kr for den.

Hør nå her lillegutt, før du begynner å ro lenger ut på havet.

For å starte med, er det du eller jeg som selger bilen og vet hvor det er rust? Du kommer med såpass klare argumenter som tilsier at du vet hvor det er rust, når jeg bare kan gå ut på gårdsplassen å titte selv? Finner du ikke veien til A-hus?

For det andre; Forskjermen er festet på undersiden og har en vinkel som tilsier at den sitter med to bolter rett på kanten av kanalen. Jeg var nettopp ute og sjekket dette, og det stemmer. Det er så vidt det er overflaterust på kanalen på dette punktet.

Om du skal uttale deg om noe mer som du ikke har peiling på så kan du gjerne ringe meg på 97 11 49 69. Antar at du ikke ringer fordi du har vel nettopp fylt 13 og må bruke pappas mobiltelefon.

Regner med at dette var alt fra deg.

EDIT2: Utifra 80% av innleggene dine, "username(?)", så går det igjen diverse useriøse bud (15-20k under takst av hva folk forlanger) i salgstråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke bare forskjerm, men kanalen også som blir rapet av rust.

Gir deg 2000kr for den.

Hør nå her lillegutt, før du begynner å ro lenger ut på havet.

For å starte med, er det du eller jeg som selger bilen og vet hvor det er rust? Du kommer med såpass klare argumenter som tilsier at du vet hvor det er rust, når jeg bare kan gå ut på gårdsplassen å titte selv? Finner du ikke veien til A-hus?

For det andre; Forskjermen er festet på undersiden og har en vinkel som tilsier at den sitter med to bolter rett på kanten av kanalen. Jeg var nettopp ute og sjekket dette, og det stemmer. Det er så vidt det er overflaterust på kanalen på dette punktet.

Om du skal uttale deg om noe mer som du ikke har peiling på så kan du gjerne ringe meg på 97 11 49 69. Antar at du ikke ringer fordi du har vel nettopp fylt 13 og må bruke pappas mobiltelefon.

Regner med at dette var alt fra deg.

EDIT2: Utifra 80% av innleggene dine, "username(?)", så går det igjen diverse useriøse bud (15-20k under takst av hva folk forlanger) i salgstråder.

Du virker som en hyggelig og seriøs selger. Veldig trivlig, tipper folk har lyst til å ringe deg. Ja, du er selger, men kunden har rett. Du kan ikke selge en brukt Fiat for 1million kroner. Om ingen har lyst til å gi deg 20k for bilen, får du heller ikke 20k for den, selv om du er selger. Marked og etterspørsel. Du kunne heller bare sagt, nei, vil ha noe mer enn 2k for den, istedet for å være ufin. Ha en fin påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke bare forskjerm, men kanalen også som blir rapet av rust.

Gir deg 2000kr for den.

Hør nå her lillegutt, før du begynner å ro lenger ut på havet.

For å starte med, er det du eller jeg som selger bilen og vet hvor det er rust? Du kommer med såpass klare argumenter som tilsier at du vet hvor det er rust, når jeg bare kan gå ut på gårdsplassen å titte selv? Finner du ikke veien til A-hus?

For det andre; Forskjermen er festet på undersiden og har en vinkel som tilsier at den sitter med to bolter rett på kanten av kanalen. Jeg var nettopp ute og sjekket dette, og det stemmer. Det er så vidt det er overflaterust på kanalen på dette punktet.

Om du skal uttale deg om noe mer som du ikke har peiling på så kan du gjerne ringe meg på 97 11 49 69. Antar at du ikke ringer fordi du har vel nettopp fylt 13 og må bruke pappas mobiltelefon.

Regner med at dette var alt fra deg.

EDIT2: Utifra 80% av innleggene dine, "username(?)", så går det igjen diverse useriøse bud (15-20k under takst av hva folk forlanger) i salgstråder.

Du virker som en hyggelig og seriøs selger. Veldig trivlig, tipper folk har lyst til å ringe deg. Ja, du er selger, men kunden har rett. Du kan ikke selge en brukt Fiat for 1million kroner. Om ingen har lyst til å gi deg 20k for bilen, får du heller ikke 20k for den, selv om du er selger. Marked og etterspørsel. Du kunne heller bare sagt, nei, vil ha noe mer enn 2k for den, istedet for å være ufin. Ha en fin påske.

Nå får du virkelig gi deg.

Kan jeg spørre deg om en ting? Tror du virkelig at jeg tar i mot kritikk på noe som ikke stemmer?

Mener du at en kunde har rett når kunden kommer med utsagn som er totalt feil?

Jeg skrev t.o.m i annonsen at jeg ikke tar i mot skambud. Anser du ikke 2000,- kroner som et skambud når jeg forlanger 10 ganger så mye?

Det er du som er barnslig og legger opp til en ufin samtale når du rett og slett fyller en salgstråd med uvittige ting du ikke har greie på.

Dette hadde ikke vært noe tema hvis du ikke hadde slengt inn et skambud og begynt med "mr.wiseguy" ting om hvor det er rust på en bil du ikke har vært å sett på, - eller overhode vet hvor rusten på bilen er.

Vennligst kom tilbake når du har tenkt igjennom hva du egentlig har gjort. Det værste jeg veit er folk som sitter med 0 peiling og vett kommenterer i salgstråder og slenger inn skambud. Noe som er veldig enkelt å grave fram bevis av i ditt tilfelle, siden dette ikke er første gang du oppfører deg tilsvarende.

Måten du anser meg som en "hyggelig og seriøs" selger utifra måten jeg forsvarer meg på er bare til å le av. Har nok solgt flere biler enn du noen gang kommer til å selge, uten en eneste negativ tilbakemelding. Ærlighet varer lengst, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...