Gå til innhold

BMW-treff/vårmønstring i Haugesund 11. april


awt
 Share

Hvilken dato passer best/ønsker du mest?  

17 stemmer

  1. 1. Hvilken dato passer best/ønsker du mest?

    • Søndag 11. april
      11
    • Søndag 18. april
      5
    • Annen dag (skriv i forumet)
      1


Anbefalte innlegg

Vi har fått tillatelse til å stå oppe på taket. Hva mener folk om dette?

Det er litt tungvindt hvis folk vil gå til McDonalds og slikt, men det er ganske god og åpen plass der oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Arotished, komme du lika vel? Du kan jo stå i "bresjen" for å orga litt samkjøring. Alternativt så kan me møtas på Arsvågen, bare sei ka ferja dåkke komme med.

AWT, va det ikkje mulighet for å stå under taket hvis regn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AWT, va det ikkje mulighet for å stå under taket hvis regn?

Jo, men vi håper da ikke på regn. :)

Er litt redd for at det blir litt "avsides" om vi står oppe på taket, så spørs om ikke det enkleste er å bare stå nede. Håper bare folk kan parkere litt skikkelig, er ikke så pent når alle står "hulter til bulter". :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AWT, va det ikkje mulighet for å stå under taket hvis regn?

Jo, men vi håper da ikke på regn. :)

Er litt redd for at det blir litt "avsides" om vi står oppe på taket, så spørs om ikke det enkleste er å bare stå nede. Håper bare folk kan parkere litt skikkelig, er ikke så pent når alle står "hulter til bulter". :wink:

:) Satser på fint vær og på parkeringsplassen nede :-):bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget et lite "kart" over området, hvor avkjørsel fra hovedvei og hvor jeg synes det passer best å stå er markert.

amanda2.jpg

Kanskje noen kunne tatt på seg ansvaret å sørge for at folk parkerte skikkelig? Hvordan vet de første som møter, hvor de skal stå?

Jeg er nok en av de første og skal prøve så godt jeg kan, men hadde ikke skadet med noen flere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare meg å Arotished så reiser her i fra da? skal vi kjøre i lag?

Jeg skal, tror jeg ihvertfall, så hvis vi avtaler tid og sted, så hadde det vært kult. Som f.eks. tvers over gata for Gabbas på E39 klokken 13:30 eller noe som passer med ferja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare meg å Arotished så reiser her i fra da? skal vi kjøre i lag?

Jeg skal, tror jeg ihvertfall, så hvis vi avtaler tid og sted, så hadde det vært kult. Som f.eks. tvers over gata for Gabbas på E39 klokken 13:30 eller noe som passer med ferja?

det kan vi jo! er ikke helt sikker på om jeg skal pga sykdom i huset, men hvis jeg skal så står jeg ved gabbas rundt 13.30 så kan folk som skal opp bare komme der og speide etter andre bmw er:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...