bmwkizn Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Var ikke helt min stil lakkeringa, Men stereon i bagasjen var ok http://www.adressa.no/forbruker/bil/article1463229.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Den var ikke mye lekker nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Men det er jo ingen helhet over bilen. Motivlakkeringa der kunne blitt brukt på en hvilken som helst bil, de følger jo ingen linjer eller noe slikt. Også håper jeg han har noen penere sommerfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 mener den der går med 20" chrome.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 uff .. I say no moreø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Jeg er enig i at det ikke var noe sammenheng i den lakkeringen. Og kromfelgene bilen går på om sommeren funker ikke for meg. Men smaken er som den berømte rumpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Dette så jo mer harry ut enn pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Dette er jo en demobil for Autohifi, importøren av Rockford Fosgate. Har snakket litt med Stig og han er en kar med mye peiling på bilstereo. Så bilen er ikke lakkert for å være så pen som mulig, men for å trekke oppmerksomhet og representere de produktene han selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Bare fint med litt oppmerksomhet, ihvertfall på en "firmabil". Alle kan ikke ha lik bil heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Lurer på hvilket BMW-treff han hadde vært på å fått pris for beste ombygde bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Lurer på hvilket BMW-treff han hadde vært på å fått pris for beste ombygde bil.... Haha! Godt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Trekke oppmerksomhet? Dette så mindre bra ut! For min egen del hadde jeg nok ikke sjekket ut denne bilen på en stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Harry... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Som Haug sier, slike biler styrer jeg unna på treff. Jeg fatter interesse for en bil hvis den ser gjennomført ut på utsiden. Denne drukner i mengden, for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå