Gå til innhold

Velkommen til vårmønstringen 2010, på Valle Hovin 25 april.


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

skal vi si ca kl, 1100 på shell kjellstad?? til di som skal fra drammen.

vet ikke når vestfold-kolonna kommer susende forbi kjellstad i år men, i fjor kom di og jeg og noen fler kastet oss i bilene, hjulspinn ut på e18 og videre opp lierbakkene av det min m3 orket,,, men neida, noen av di var allerede søkk vekk :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det den bensinstasjonen rett ved siden av motorveien med on the way eller noe? :P

Det stemmer!

Helgeb: er det noen plass jeg kan møte dere som kommer fra modum traktene? Jeg kommer fra Hønefoss men tar gjerne turen om Drammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det den bensinstasjonen rett ved siden av motorveien med on the way eller noe? :P

Det stemmer!

Helgeb: er det noen plass jeg kan møte dere som kommer fra modum traktene? Jeg kommer fra Hønefoss men tar gjerne turen om Drammen...

bor på nakkerud jeg, så reiser vel derfra noe før kl. 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det den bensinstasjonen rett ved siden av motorveien med on the way eller noe? :P

Det stemmer!

Helgeb: er det noen plass jeg kan møte dere som kommer fra modum traktene? Jeg kommer fra Hønefoss men tar gjerne turen om Drammen...

ta er jeg og en kamerat der 11 da hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det den bensinstasjonen rett ved siden av motorveien med on the way eller noe? :P

Det stemmer!

Helgeb: er det noen plass jeg kan møte dere som kommer fra modum traktene? Jeg kommer fra Hønefoss men tar gjerne turen om Drammen...

bor på nakkerud jeg, så reiser vel derfra noe før kl. 10

Kan vi ikke si 09:50 på YX i vikersund da?

ps: Prøv å få med deg Peter, så blir jeg ikke eneste på turen med undermotorisert diesel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi si ca kl, 1100 på shell kjellstad?? til di som skal fra drammen.

vet ikke når vestfold-kolonna kommer susende forbi kjellstad i år men, i fjor kom di og jeg og noen fler kastet oss i bilene, hjulspinn ut på e18 og videre opp lierbakkene av det min m3 orket,,, men neida, noen av di var allerede søkk vekk :shock:

Hahaha.. Vestfold har det alltid travelt på CCN-tur. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi si ca kl, 1100 på shell kjellstad?? til di som skal fra drammen.

vet ikke når vestfold-kolonna kommer susende forbi kjellstad i år men, i fjor kom di og jeg og noen fler kastet oss i bilene, hjulspinn ut på e18 og videre opp lierbakkene av det min m3 orket,,, men neida, noen av di var allerede søkk vekk :shock:

Hahaha.. Vestfold har det alltid travelt på CCN-tur. ;)

He he ja, men bare ta det i cruise tempo for ingen slipper inn før kl 1200 ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis værgudene er snille så stiller jeg opp.

Trenger man være medlem i BMWCCN eller kan man dra med seg noen kjentfolk i BMW som ikke er medlem?

Ta med deg du :-)

mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...