Gå til innhold

Velkommen til vårmønstringen 2010, på Valle Hovin 25 april.


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

Så jo ut som et vellykket treff! Hvordan ble resultatet mht premieringen?

Fra de som stemte og det var mange ble det:

Fineste orginale fra venstre

Finste ombygde midten

People choice til høyre

EDIT(håper dette nå blir riktig):

Vi hadde iår laget litt ektra premier som feteste hjul, dristigst farge, lengste reisende.., fettest senk, gnikke mestern, bølla..., største spoiler.

største spoiler, koyupiq5os062j9rxyrk.jpg

mu8maa0ecuwyxre91se2.jpg

c5r99yrhi9s9jzhjp9ax.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fra de som stemte og det var mange ble det:

Fineste orginale fra venstre

Finste ombygde midten

People choice til høyre

Vi hadde iår laget litt ektra premier som feteste hjul, gnikke mestern, dristigst farge, bøllestuck, fettest senk, største spoiler, feteste potte.

Har bare en ting å "klage" på angående treffet, og det var premieringen. Det var en en pokal her og der vi ble stående å lure på hvilken bil det var som hadde stukket av med seieren. Hadde vært fint om dere kunne nevne hvem bil det var litt mer detaljert enn inngangsnumeret :)

Farve og bakkeklarering var jo greit :lol: men ingen av oss som sto samlet skjønte helt hvem som fikk gnikke, potte eller felg premien. Men vi ble enige tilslutt tror jeg :D hehe

Selvom jeg fortsatt er litt frustrert over det at det sto orange beauty på den svarte m3'n, Spesielt når den oransje 2002'n sto ved siden av :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra de som stemte og det var mange ble det:

Fineste orginale fra venstre

Finste ombygde midten

People choice til høyre

Vi hadde iår laget litt ektra premier som feteste hjul, gnikke mestern, dristigst farge, bøllestuck, fettest senk, største spoiler, feteste potte.

Har bare en ting å "klage" på angående treffet, og det var premieringen. Det var en en pokal her og der vi ble stående å lure på hvilken bil det var som hadde stukket av med seieren. Hadde vært fint om dere kunne nevne hvem bil det var litt mer detaljert enn inngangsnumeret :)

Farve og bakkeklarering var jo greit :lol: men ingen av oss som sto samlet skjønte helt hvem som fikk gnikke, potte eller felg premien. Men vi ble enige tilslutt tror jeg :D hehe

Selvom jeg fortsatt er litt frustrert over det at det sto orange beauty på den svarte m3'n, Spesielt når den oransje 2002'n sto ved siden av :lol:

Fint med tilbake melding på godt og vondt, så får vi prøve gjøre det bedre neste gang selv om vi prøvde gjøre vårt beste ;-). Angående premieringen så hadde beste orginale fått 8 stemmer (sølvfarget e30) og faren hans hadde med den røde z4 caben 7 stemmer. Det var MIN feil under oppsummeringen som hadde klart å ringe rundt den røde z4. Derfor ble denne ropt opp først, noe som var feil. Jeg må si det var sprikkende iforhold til ifjor for hadde maaange biler med kun 1 og 4 stemmer mot 10 talls pr bil ifjor. Men leser du innlegget mitt har summert jeg opp i rekkefølge ut ifra bildene, så du kan gå etter det. Mulig vi må ha lengre opphold mellom vært opp rop. Jeg fikk helt fulgt tildelingen med små premie utdelingen da jeg var med og telle opp stemmene. Noe som jeg stresset med iår som ifjor. Dessverre var det ingen som hadde begynt telle stemmer, så derfor ble det iår som ifjor hastverk med telle opp. Tror styret tar bedre tak i dette neste år. Angående skrive på bil skilt etc.. vet jeg rett og slett om folk gidder det. Det betyr at vi kansje må forkaste mangelfulle stemmesedler. Men vi fikk nå opp de rette bilene og folk selv kunne jo se hva slags biler som kom opp. Som sagt bør vi kansje ha litt lengre opphold slik at folk kan se hvilke bil det gjelder før neste blir ropt opp. Takk for innspill :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være en ide å samle de forskjellige bilen som ønsker å stille i de forskjellige klassene på samme sted. Borte hos oss i classic hjørnet var det ikke fullt så mange besøkende som det det var i E30 hjørnet. Men det blir litt lettere for de som skal stemme og det blir kanskje litt flere stemmer på hver bil. Om det er 10-15 biler å velge mellom blir det mer oversiktlig enn om 200 biler står på hele plassen.

Hilsen en som har en någenlunde orginal bil i någenlunde orginal stand. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være en ide å samle de forskjellige bilen som ønsker å stille i de forskjellige klassene på samme sted. Borte hos oss i classic hjørnet var det ikke fullt så mange besøkende som det det var i E30 hjørnet. Men det blir litt lettere for de som skal stemme og det blir kanskje litt flere stemmer på hver bil. Om det er 10-15 biler å velge mellom blir det mer oversiktlig enn om 200 biler står på hele plassen.

Hilsen en som har en någenlunde orginal bil i någenlunde orginal stand. ;-)

Litt usikker på om jeg sjønte deg riktig for hva du mente. Alle bilene er objekter for utstilling og stemming. Hyggelig med innspill :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de 10- 15 eller 30, for den saks skyld, som ønsker å stille bilen sin i klassen beste ombygde blir plassert på ett sted. Samme med de 30 beste orginale osv. Blir litt mer inntresant for publikum å finne bilene som skal stemmes på. Kommer du med en passe rusten bil som mangler støtfanger osv er det ikke seriøst at den bilen får stemmer for beste ombygde eller orginale.

skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de 10- 15 eller 30, for den saks skyld, som ønsker å stille bilen sin i klassen beste ombygde blir plassert på ett sted. Samme med de 30 beste orginale osv. Blir litt mer inntresant for publikum å finne bilene som skal stemmes på. Kommer du med en passe rusten bil som mangler støtfanger osv er det ikke seriøst at den bilen får stemmer for beste ombygde eller orginale.

skjønner?

Joda det ser den. Om vi skal skille alle seriene er ikke det helt enkelt heller da vi ikke vet på forhånd hvor mange av hver enkelt serie som kommer + at vi må ha folk for hver serie som kan dele inn modifisert og orginale (folk er usikkre ofte på hva de går under selv bla bla ... . Dessverre har vi ikke så mye mere kapasitet til enn hva vi klarte. Vi jobber på frivillig og ulønnet basis. Ihelgen brukte jeg personlig 22 timer til frivilighets arbeide (autoslalom + vårmønstring) noe jeg faktisk formann i øst avd kan dobble. Hadde vært kjekt om ting var bare.. . Dessverre har vi ikke mere kapasittet, men hyggelig om noen har og ønsker være del av styret. Men tar dette gjerne dine innspill opp på neste styremøte for øst avd om du er medlem i bmwccn.

Hilsen en med HELT orginal e46 bmw touring og styremedlem av bmwccn øst avd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan da ikke begynne å plukke ut di 30- fineste osv!! hvem skal plukke ut di??

di fleste ser da forskjell på en original kontra modifisert, og stemmer vel utifra egen smak,

tror di fleste fikk sett samtlige biler der uansett hvor di var plassert, når til og med en begynner å forflytte på seg for å få mer oppmerksomhet, uten og nevne navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Når jeg skrev någenlunde, så var det for ikke å ta i. Hundre 99,9 % da. Har to hjulmuttere på som ikke er orginale :wink: Og er medlem.

På treffet i Lelystad fikk vi lapper i forskjellige farger som ble satt i frontruta på bilen. Om du ville være med i de forskjellige klassene. Bare tips å ta med seg.

Takk for ett flott treff uannsett og takk for deres innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke den M3'en jeg snakker om - den E92'en.

Og den har aldri ligget på finn, samt at jeg vet hva som sitter i den da jeg jobber sammen med eieren ;)

(det er mye mer enn 576hk i den :D )

Var det flere gule M3 E92 ?:)

Nei,det er den ene vi snakker om. Om pressa er vortech skal jeg ikke avskrive helt,men det var ESS som rigget opp alt - bilen er ikke bremset enda,pga manglende innkjøring,men på kammerset er det blitt fortalt at effekten ligger rundt 100hk over det du anga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Når jeg skrev någenlunde, så var det for ikke å ta i. Hundre 99,9 % da. Har to hjulmuttere på som ikke er orginale :wink: Og er medlem.

På treffet i Lelystad fikk vi lapper i forskjellige farger som ble satt i frontruta på bilen. Om du ville være med i de forskjellige klassene. Bare tips å ta med seg.

Takk for ett flott treff uannsett og takk for deres innsats.

Jo det kunne selvsagt verdt en idee at de som viste hva de gikk inn under førte på orginale- modifiserte. Lars-Nord jeg tar ideen din med meg til øst styret ;-).

Da trenger vi 250 penner neste år som deles ut ved inngangen. Hvem reiser kjøper og betaler selvsagt, jeg har ikke tid eller ekstra kroner fra kassa, ha ha. Siste var en spøk, men heller enn måtte å si at ting baller fort på seg av det minste :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...