Gå til innhold

Velkommen til vårmønstringen 2010, på Valle Hovin 25 april.


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

He he takk for det Stian. Ja blir vel litt trøtt innemellom og eldste mann skal vel holde styr på dere ung gutta fra buskerud og østfold også ;-) he he. Føler meg som en slags kanal slik at jeg får formidlet deres ønsker inn til bmwccn øst styret. Håper jeg får holdt dere samlet på på rett spor hva angår bmw miljøet :-). Dere er kjempe gjeng gutter/menn og jenter/kvinner ;-):-).

Litt uheldig om alderen begynner å tynge allerede :wink: Snart så begynenr du vel å tenke i slike baner som 7 serie og diesel :lol: (Fikk lurt inn ett lite stikk til Ottesen :wink: )

Hørte noe rykter om ett styremøte i rudskogen helga, hadde kanskje gått ann å tatt opp saken vår der?

Tja se ikke bort ifra det, he he. Jeg har vel sagt at den nye touringen skulle være orginal men få tror meg. Men jeg har trua jeg ;-). Edit: jeg håper datteren får tatt lappen etter hvert , hun er hard på gassen, så pass dere da gutta`, he he ;-).

Ja jeg har ikke gitt opp saken jeg. Snakket om dette med bmwccn presidenten lørdag på ss2 også, så han er informert om saken. Kjør på saken med hovedstyret. Det er godkjent fra oss i øst styret så langt ;-):-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei hei. 7er har ikke noe med alder å gjøre. jeg kjørte 7er allerede som 21 åring.

He he Stian tenker sikkert Sjøbuse = ung mann i gammel kropp, Glenno =gammel mann i ung kropp ha ha ;-):-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei hei. 7er har ikke noe med alder å gjøre. jeg kjørte 7er allerede som 21 åring.

He he Stian tenker sikkert Sjøbuse = ung mann i gammel kropp, Glenno =gammel mann i ung kropp ha ha ;-):-).

:lol:

Hadde en samtale med Ottesen i går. Og han syns krem gult interiør er pent, da fant jeg ut at ett tegn på at du begynner å bli gammel er 7 serie diesel :wink: Han sa seg motvillig enig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...