helgeb Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 skal vi si ca kl, 1100 på shell kjellstad?? til di som skal fra drammen. vet ikke når vestfold-kolonna kommer susende forbi kjellstad i år men, i fjor kom di og jeg og noen fler kastet oss i bilene, hjulspinn ut på e18 og videre opp lierbakkene av det min m3 orket,,, men neida, noen av di var allerede søkk vekk
Smurfen Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 er det den bensinstasjonen rett ved siden av motorveien med on the way eller noe?
Rannem Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Selv om jobben kaller 1500 i Moss, må jeg få med meg dette...E36 touring-lineup I'm in!
-Martin- Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 er det den bensinstasjonen rett ved siden av motorveien med on the way eller noe? Det stemmer! Helgeb: er det noen plass jeg kan møte dere som kommer fra modum traktene? Jeg kommer fra Hønefoss men tar gjerne turen om Drammen...
helgeb Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 er det den bensinstasjonen rett ved siden av motorveien med on the way eller noe? Det stemmer! Helgeb: er det noen plass jeg kan møte dere som kommer fra modum traktene? Jeg kommer fra Hønefoss men tar gjerne turen om Drammen... bor på nakkerud jeg, så reiser vel derfra noe før kl. 10
Smurfen Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 er det den bensinstasjonen rett ved siden av motorveien med on the way eller noe? Det stemmer! Helgeb: er det noen plass jeg kan møte dere som kommer fra modum traktene? Jeg kommer fra Hønefoss men tar gjerne turen om Drammen... ta er jeg og en kamerat der 11 da hvertfall
-Martin- Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 er det den bensinstasjonen rett ved siden av motorveien med on the way eller noe? Det stemmer! Helgeb: er det noen plass jeg kan møte dere som kommer fra modum traktene? Jeg kommer fra Hønefoss men tar gjerne turen om Drammen... bor på nakkerud jeg, så reiser vel derfra noe før kl. 10 Kan vi ikke si 09:50 på YX i vikersund da? ps: Prøv å få med deg Peter, så blir jeg ikke eneste på turen med undermotorisert diesel
helgeb Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 ja da møtes vi der, har mast på peter , skulle bli med hvis han hadde tid
Gunnar Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 skal vi si ca kl, 1100 på shell kjellstad?? til di som skal fra drammen.vet ikke når vestfold-kolonna kommer susende forbi kjellstad i år men, i fjor kom di og jeg og noen fler kastet oss i bilene, hjulspinn ut på e18 og videre opp lierbakkene av det min m3 orket,,, men neida, noen av di var allerede søkk vekk Hahaha.. Vestfold har det alltid travelt på CCN-tur.
Glenno Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 skal vi si ca kl, 1100 på shell kjellstad?? til di som skal fra drammen.vet ikke når vestfold-kolonna kommer susende forbi kjellstad i år men, i fjor kom di og jeg og noen fler kastet oss i bilene, hjulspinn ut på e18 og videre opp lierbakkene av det min m3 orket,,, men neida, noen av di var allerede søkk vekk Hahaha.. Vestfold har det alltid travelt på CCN-tur. He he ja, men bare ta det i cruise tempo for ingen slipper inn før kl 1200 .
Kristian H. Foss Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 Vi er nok ihvertfall 3 biler som kan vente ved Sharif`s om dere gidder å svinge innom.
DRIFTER Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Hvis værgudene er snille så stiller jeg opp. Trenger man være medlem i BMWCCN eller kan man dra med seg noen kjentfolk i BMW som ikke er medlem?
Glenno Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Hvis værgudene er snille så stiller jeg opp. Trenger man være medlem i BMWCCN eller kan man dra med seg noen kjentfolk i BMW som ikke er medlem? Ta med deg du mvh Glenn
Glenno Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Oppdatern tråd på bmwccn fora: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=603540
Wacman Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 glenno; om salgssjefen er meg nådig, kommer jeg i en F10 530d Hvis ikke blir det 118 cab.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå