HC Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Hallo Baklukeviskeren på min e39 99mod har slutta og funke. Noen som har vært borti dette før? Og som har en løsning? Etter som jeg kunne se.. og forstå tysk.. så er sikringen hel. Hvor sitter et eventuellt relè? Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Viskeren som ikke går? eller er motoren død? Har opplevd at når man lukker baklukevinduet at den ikke "låste" seg med pinnen ned i motoren der. Da går ikke viskern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HC Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Viskern går ikke.. veit ikke om motoren er død eller ikke. Den sluttet bare å viske plutselig en dag uten at jeg har brukt handlebag vinduet... men skal sjekke det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feiringbruk Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Trur det er en helt vanlig feil på e39,hadde det på min også og da var kabelmatten som går inn i taket klemt litt flat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enverl Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 På min opplevde jeg at staget som du fester viskeren på hadde låst seg fast i huset. Det du kan gjøre er og åpne lille luka, og se om du får bevegd viskere rundt. Jeg åpnet opp hele greia og smørte opp, men det gikk et halvt års tid så sør microbryteren og jeg måtte bytte alt. Pluss at deler som sitter der er ekstrem rustne. Så det lureste er vel og bytte alt med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HC Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Noen som veit hvor releet sitter hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feiringbruk Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Noen sier også at det skal gå og smøre no baki der,men det har jeg aldri gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HC Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Etter at jeg fant hørte noen merklige lyder baki der, fant jeg ut at motoren hadde strøm og funka. Problemet måtte da være viskeren/viskerarmen, som jeg da smørte opp og alt løsna Problem fixed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enverl Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Akkuratt samme feil som på min, som jeg fortalte deg om tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Viskeren skulle vært smørt ved vært oljeskift. Ekstrem på å sette seg fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Har hatt samme problem på e46 Touring..må smøres ofte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå