hoffmann Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Når jeg trykker eject-knappen hører jeg at utløsermekanismen går og det høres normalt ut, men CD-holderen kommer rett og slett ikke ut. Har prøvd å koble fra batteriet...noen som har noen gode råd??? Please Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoffmann Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Kan det være en sikring eller noe??? Anyone... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineken Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Har samme problemet selv, har ikke prøvd å koble fra batteriet ennå jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineken Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Kanskje du Hoffmann fant en løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Prøv å hold ejectknappen inne en del sekunder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå