Mac72 Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Hei............Har et problem etter montering av nye dempere til bakluka på e39.Problemet er at allt virket ok etter bytte av demperne,men når jeg skulle prøve dagen etter så siger luka ned.har prøvd med 2 par nye dempere,med samme resultat.Noen som har vært borti noe lingnende.
hillmar Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Jeg hadde samme problemet. Bytta det ene hengselet så ordna det seg. Det høres ulogisk ut, men funka på min...
HMW Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Det hørtes noe merkelig ut men hvis det funket så kanskje det er en mulighet! Jeg har byttet på e39 en gang og da funket det som bare det etterpå.
Mac72 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Skrevet Mars 28, 2010 Hva var det som gjorde at du bytta hengselen,eller bytta du begge hengslene?
hillmar Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Det var nettopp fordi jeg hadde problem med at luka ikke sto av seg selv. Husker ikke hvordan jeg fant ut at jeg skulle bytte hengselen, mulig jeg ble tipset av en bmw mekanikker. Bytta bare en av de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå